♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Suss - 9 februari 2010 12:08

Jag varken vill eller har lust..



Idag skulle jag behöva en sån  där "snabb kjol" som Veronica berättade om igår.

Är så seg så det finns inte. Puuh! Börjar jobba om knappt 1½ timme. Bleeeeh!!

Vill hellre ligga i sängen och sparka mig trött. Tills David kommer hem. Hehe!!


Oj va många dagar sen jag skrev. I helgen jobbade jag bara. Hände inte så mycket mer än så... Var jätte förkyld, fast det börjde ändå bli bättre.


Igår gjorde vi ett nytt försök att hälsa på Veronica! Vi hittade utan problem. Dom bor jätte fint nu och inte alls långt ifrån havet! Fuusk*

Vi tjötade, åt våfflor och barnen lekte. Vi kom dit runt tolv tror jag och åkte tre timmar senare.. Handlade på Willy´s innan vi åkte hem. När jag kom hem hade redan min älskling kommit. Klockan tickade iväg så den var redan halv fem-fem när jag var hemma innanför dörren. Gjorde pannbiffar med potatis & brunsås.


Vi (jag) bestämde oss för att åka och köpa en dammsugare. Kollade även efter en ny dörr matta, lite större modell och som drar åt sig lite av allt det blöta! Tänkte att på Ikea har dom sääkert en sån, men IKKE! Så dåligt.. Får kolla vidare... Vi hann komma hem en sväng, David test körde dammsugaren och sen var det dags att åka iväg till gymmet. Shit va mycket folk det är på våra gym nu för tiden. Typ KÖ till alla grejer. Vi brukar köra bandet 4o minuter när vi kommer. Men senaste gångerna har vi fått ta andra alternativ tills det blivit ledigt. Blir så tråkigt att träna när man får köa till grejerna. Man tappar lusten. Ska som sagt köra igång med pilates, när Katarina bränt ut en sån skiva åt mig. Hehe! Får nog påminna henne. När vi kom hem käkade vi gröt och sen titta vi på Raw innan vi hoppade in i duschen. Sen blev det bed taajm.


Idag börjar jag halv två till stängning.. Har absolut ingen alls lust idag. Vill vara hemma när David kommer hem.. <3



Hahaha, Nadja Veronica & jag pratade om barn igår.. Jag frågade när dom tänkt skaffa en till? Dom sa att det är dags ganska snart. Eftersom dom inte vill att det ska vara så långt mellanrum mellan barnen.. Jag sa att dom skulle säga till när det är dags så kan vi vara gravida allihop, tillsammans. Hehe! Men så kom jag på att man är ju faktiskt två om att skaffa barn, och David hade nog undrat om jag börjat hålla fast honom. Haha!!



Ne nu får jag sätta igång att göra mig ordning, knappt en timme kvar!


Puss & kram Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards