♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Suss - 4 mars 2010 09:06

Blogg torka? eller..?


Näärå, jag har bara helt enkelt glömt bort det. Haha!

Det är som i min nya almenacka, där i har jag skrivit knappt första månaden sen "glömde jag bort den"... Ligger i bakhuvudet, men jag får inte tummen ur att skriva ner viktiga saker i den. Hehe!

Många dagar att uppdatera om så det blir bara lite kort.


Fredagen: Jag fixade mina naglar, blev ljust blå glittriga denna gången. Tyvärr så skimrar dom i guld/orange eller nåt. Inte alls som jag hade tänkt mig. Men det kan man ju inte ändra på så jag får stå ut med dessa till nästa gång. Suck* Var färdig där vid elva, så jag hann rusa in och titta lite på rean. Fick med mig en svart Everest väst. Skulle köpt en sån förra året, men som alltid kan jag aldrig bestämma mig.. Förrens det är försent och det är slut sålt. Men i år fick jag tag i en, pår rea dessutom! Me like* Spanade efter den där Didrikson jackan jag velat ha med, men som jag varit för snål för att köpa. Haha! Hittade ingen, tror bara att dom har den i Frölunda torg. Hmm.. Jag hann med lite marginal till gymmet. Vi körde Zumba, var sådär denna gången. Kände mig alldeles vimsig, hängde inte alls med. Efter det handlade jag med mig kyckling och gjorde sallad innan jobbet. Blev inte mycket mer än så den dagen om jag minns rätt?


Lördag: LEDIG! Ååh det är så skönt att få ligga i sängen och bara myysa med sin älskling. Vaknade givetvis runt nio-tio tiden. Vi gick upp och gjorde frukost o sådär.. Sen tog vi en tur med bilen, hamnade borta vid Sisjön. Fick med oss en ny dörr matta, äntligen! Precis en sådan jag tänkt mig. Vi försökte oss på att göra någon mer "avancerad" mat. Blev inte gott. Typiskt när man skall göra sig till. Hahah! Synd att jag inte tog någon bild. Hahah! På kvällen bakade jag Choklad Cupcakes & mini semlor! Dom hade jag däremot bilder på. Vi åt endast varsin av varje, sen delade jag ut resten till familjen. Det var väl allt som hände..


Söndag: Same.. Vakna, gosaaaa. Njuter av varje minut när vi får ligga kvar i sängen hur länge vi vill. Runt tolv tiden var vi ut och iväg igen. Rastlösa. Hehe! Åkte över till Ikea, fick med oss lite flytande ljus, gardiner till sovrummet och en toaborste. Hehe! David har alltid så brottom så det blev ingen heldag där direkt. Vidare övet till Backaplan, där jag spanade efter något najs att knö in i min garderob. Vi åkte därifrån tomhänta. Moster med familj var på Allum, vi åkte dit och gjorde dom sällskap. Den enda som handlade något var moster. Hehe! Nu ljög jag, så fult av mig. Jag köpte ju en sport behå och ett sportlinne. Gu va små & ihop trycka tuttarna ser ut i sport behåar, men det är väl så det ska se ut om dom skall sitta på plats. David gillade den inte, han fick på kvällen för sig att mina tuttar krympt pga den. Hahaha! Knasboll. Vi blev på Allum några timmar,fikade o kollade en massa affärer. När vi kom hem kände vi att vi orkade verkligen inte fixa med någon mat så vi köpte pizza. I efterhand så var det inte så gott som vi tänkt oss. Hade varit godare med hemma lagad mat. Hm. På kvällen, runt nio tiden gick vi för att dela ut mina bakverk. Första stoppet var hemma hos mormor, mamma var där och efter en stund dundrade syrrorna + ena syrran´s pojkvän in. Toppen! Delade ut de flesta där sen tog vi en sväng över till moster och lämnade resten där. Tittade lite på tvn och tjöta med dom innan vi knallade hemåt igen och det var dags att nana sig!

Det var helgen det.


Måndag: Ja vad gjorde jag då, ingenting tror jag? Umgicks med mamma tror jag. Känns som jag gjorde det i ganska många dagar framåt.. Jobbade. Tränade på kvällen, började få ont i halsen och kroppen. Trodde det var mina visdomständer som spöka...


Tisdag: Jag körde mamma till Mölnlycke. Hon passar morbror´s hus. Stannade med henne en stund, vi åt käk som hon slängde ihop och sedan fick jag skynda till jobbet. Nä nu känns det inte som att dagarna riktigt stämmer?? Shit the same.

Hade iaf ont i kroppen idag med. Hmz? Förkyld, igeen?


Onsdag: Jag åkte med moster till Allum för att lämna tillbaka en del av det hon köpte i söndags... Ena paret jeans hon köpte var trasiga i sömmen. Hmz! Hon bytte och köpte några andra saker... Vi åt frukost på Paprika. Det var en ny tjej som jobbade, hon var helt vimsig och kunde ingenting? Moster´s baguette såg helt missbildad ut och min panini hängde inte ihop för hon hade lagt för lite ost i mellan. Eeeehm? Sen fick vi dessutom vänta Jätte länge innan det var färdigt. Innan vi åkte hem hälsade vi på mamma o Mölnlycke. När vi kom hem släppte moster mig hemma, jag hamnade framför datorn, käkade och sen kom syster med sin kompis och hämtade min laptop som hon skall låna. Sen var det dags för mig att gå iväg till jobbet några timmar. Skönt att bara jobba 3½ timme.. Känner mig ganska bortskämd. Massa fritid och endå ganska bra med pengar. David avundas mig varje morgon när han kliver upp halv sex och jag får ligga kvar. På kvällen åkte vi över till gymmet. Jag tog det lugnt, promenerade bara lite grann på bandet eftersom jag fortfarande mådde lite kasst. När vi kom hem blev det lite gröt och dusch sen tittade vi på Andra avenyn på nätet. Den serien är ju så B, men endå måste man titta. När vi sen lagt oss och glott på teven en stund och precis stängt av. (nästan iaf, hihi) så hörde vi något på utsidan då stod det två brandbilar utanför. Undra vad som hade hänt? Vi som e så dunder nyfikna kunde ju inte låta bli att stå i fönstret och glo en stund. Haha! Verkade inte vara något allvarligt iaf.


Torsdag, idag: Jag har varit vaken sen sju tiden.. Var så täppt i nästan så jag kunde inte sova. Gick upp och gjorde lite te och tog nässpray. Låg och tittade på Vakna med the voice sen klev jag upp och hamnade här. Ska gö mig ordning lite nu sen åka med moster till Allum, igeeen. Hon hittade en kappa igår som hon ville ha men ville höra med sin man först innan hon köpte den. Så det är väl vad som blir idag. Sen jobb i eftermiddag. Jeffla förkylning! Trött på´t! Nu får jag skynda lite.. Moster är redan på G.


Puss Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards