♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Suss - 8 mars 2010 13:14

Är så kass på att lägga upp bilder till inläggen så det får komma i efterhand




Jag bakade mini selmor & choklad cupcakes. Himla goda!






Maaaassa snöö.. Tog kort när jag var påväg hem till mormor en dag.
Nu är det inte så mycket snö kvar   



Detta är min frukost nu för tiden... Oftast, fuskar nångång. Som idag tex...



Såhär såg det ut i charken förra helgen som jag jobbade.. Tror jag skrev något om det.. Det var då när det kommit så mycket snö och vi fick dubbelt med kunder för dom inte kunde ut och köra. Klockan två på lördagen såg det ut såhär..


   


När vi var hos Mia och klippte oss fick Robin tuppkam   



Så, det var inte så mycket bilder..

Av Suss - 8 mars 2010 08:04

Ni kan kalla mig Bambi!


I fredags: Jag var ledig, åkte till syster i Lödöse. Var framme redan vid tio. Hehe! Hon hade varit vaken sedan sex tiden och jag vid sju-åtta. Varför vänta hela dagen på att åka? Hehe! När jag kom dit så gjorde vi oss redo att åka iväg en sväng. Men först skulle vi hämta upp deras tvätt som hängt kvar i tvättstugan sedan kvällen innan. (pga att det inte torkat & ingen hade tid efter dom) När vi kommer ner så är torkskåpen helt tömda! Det ligger endast 2 Ikea kassar kvar på golvet utav 4. Vi8 får lite smått panik och börjar leta i alla vrår. Inga kläder! Det var alla deras kläder,handdukar & lakan som dom har typ. Vi leta en bra stund, gick o knacka på dom som hade tvättat på morgonen.. Ingen öppna. Ringde vaktis, han svara inte. Vi gav upp och gick för att handla något att äta. Klockan hade blivit elva tolv innan vi fick tag i vaktis och det visade sig att Han hade deras grejer i ett rum! Denna person som tvättade på morgonen hade tydligen varit jätte sur för att det hängde kläder där så han fick ta ner dom. Konstigt att dom bara inte kollade vem som tvättat innan. Hmz! När det var utrett så åkte vi iväg en sväng, bibblan (som var stängd) sen solade vi i super solarium på syster´s gym. Handlade slingfärg, syster fixade på mig.. Blev väldigt ljust, men himla bra!! Sen kom hennes göbbe. Klockan hann bli fem-sex innan jag var hemma! Min älskling hade inte ens kommit hem än.. När han väl kom så åkte vi ut en sväng. Jätte rastlösa. Visste inte vad vi skulle hitta på. Åkte hem igen. Suck. Vi tittade på film, minns inte vad den hette. Dags att sova!


Lördag: Jobba! Jag var såå trött. Helt förkyld o jävlig. Men det var bara att knalla iväg. Efter jobbet gick jag hem till moster där David redan var och passade barnen. Vi fixade tacos, syster med kille kom också. Vi åt allihopa, sen tittade vi på Melodifestivalen lite halvt och käkade godis. Lilla Robin mådde inte så bra, pga sitt öra som han har infektion i, så han  var jätte gnällig hela kvällen. Kändes lite jobbigt. Man vet ju inte vad man skall göra och det är inte så himla lätt när man själv inte har några barn och vet vad man ska göra? Man känner sig j*kligt hjälplös. Sen när det inte är ens egna barn heller. Han ville nog bara ha sin mamma eller pappa. Men runt halv elva kom dom hem, vi gick hem o nanade... 


Söndag: David väckte mig en timme tidigare än jag behövde gå upp. Han skulle titta på Wasa loppet. Gaah! Hahaha. Segade i sängen i ca två timmar sen var dt bara att gå upp o gå till jobbet.. Påväg ner så halkade jag i en backe som var glas hal!! Rätt på rumpan. Kände mig helt hjälplös, bara gleeeed o sen "bomp" så satt jag på arslet. Tror någon såg mig i fönstret. Usch va pinsamt! Jobbade hela dagen lång, tyckte tiden gick riktigt långsamt. Efter jobbet fixade vi käk, syster kom. jag färgade håret på henne. Hon envisas med att hon skall vara ljushårig. Hehe! När det var klart, kilade hon hem. Älskling & jag tittade på filmen "Upp". (?) Sista 4o minutrarna tittade han med stängda ögon. Hehe! Bed taaajm


Idag: Förkylningen är fortfarande inte över. När David gick till jobbet började jag hosta som en tok, fick gå upp och snyta mig. Såg att det var sol ute. Sen kunde jag inte somna om igen. Legat o tittat lite på tv. Kollat nätet och druckit te. Nu skall jag gö mig redo. Mammis kommer och kör mig till Kalanderska gyn mottagning. Jag SKA ha reda på vad det är för fel. Tur att jag har frikort nu, slipper betala massa dyra pengar... Efter det skall jag nog bara njuta av att vara ledig. Vill bli frisk!!


Pusss Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards