♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Suss - 9 mars 2010 11:07

När David kom hem, lite tidigare än han brukar höll jag på att städa ordning... Han kom lagom till att hjälpa till att vika tvätt. Hehe! Vi fixade det, jag åt lite mat och sedan åkte vi iväg för att spela badminton en timme. Jag var helt slut efter tjugo minuter. Haha! De e faktiskt jobbigt.. Kul att göra något annat än gymmet för en gångs skull. Har lite träningsvärk i armarna och bak i ryggen. Så något bra måste det ju varit. Efter det åkte vi över till Ikea för att Kolla efter en hylla. Blev att vi köpte med oss en sånhär hem    Denna skall jag ha mina hårsprayer o såna saker på. När vi kom hem röjde vi klart med det vi höll på med innan vi åkte sen byggde vi ihop hyllan. Får nog säga att detta är det näst lättaste att bygga ihop vi köpt på Ikea. Blev gö bra med den! När jag plockat upp mina saker på hyllan frågade David om inte han kunde få en hylla till sina saker. Njaaa får nog tänka på det. Hihi!


Tänkte jag skulle köpa mig ett   .... Tänkt göra det länge men nu undrar jag om någon har något tips på ett som är bra för alla sorts smycken. Hittade ett på en tjej´s blogg där det fanns små hål som man kunde fästa örhängen i med. Men det var typ i sthlm eller nåt hon hade köpt den. Blir svårt att köpa ett sånt där långt borta. Har ni tips så skriv gärna det! Detta på bilden är från Åhlens och kostar 229:-


Idag är jag helt seg, vaknade vid tio. Pratat lite med mamma o suttit här. Druckit ett glas Oboy. Är inte sugen på att äta frukost nu för tiden.. Hm.. Tänkte jag skulle hinna med att röja upp lite till innan jobbet. Men det är inte jätte långt kvar och jag sitter här fortfarande så jag får se vad jag hinner med. Kommer ju en dag i morgon också.





Jag älskar dig mitt hjärta.

Du & jag för alltid


   Pok Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards