♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Suss - 10 mars 2010 12:43

Tycker inte jag gör annat än o städar nu för tiden...

Solen lyser inte idag så jag känner ingen lust alls, men nu är det mesta gjort.

Bara det nedrans förrådet kvar. Tror jag skulle behöva lite hjälp med det. Hmm


Igår började jag jobba tidigt, hade ingen lust alls att jobba. Kände mig allmänt grinig plus att jag hade sån jäkla huvudvärk. När jag kom till jobbet så hoppa chefen på mig direkt och det gjorde inte saken bättre. Gaaah, jag går hem tänkte jag. Klockan gick extremt långsamt kändes det som. När jag kom hem låg mig karl på soffan å degade. Hoppa lite på honom och sa att vi skulle åka och handla lite. Hann hem lagom till Desperata hemma fruar. Sen kollade vi på den där nya serien som kommer direkt efter. Vi var aptrötta båda två och stängde av teven direkt efter det. Snark!


Vaknade av mig självt runt nio-tio tiden. Fortfarande förkyld! Jobbigt när man vaknar och knappt kan svälja för att man är helt torr i halsen. Har fortfarande lite hosta och känner mig varm o kall hela tiden. Så trött på´t. Har fått tips om att äta vitlök, men jag känner inte riktigt för att stinka vitlök hela dagarna, dessutom smakar det inte gott efteråt i munnen. Bleh.

Har segat mig vid datorn, ätit frukost och städat upp. Känns som att ju mer jag städar desto mer blir det att städa. Hittar mer o mer hela tiden. Hmm?


Jag frågade ju om tips ang smyckesträd igår, men ingen skrev nåt. Antar att det är få som läser min blogg eller så är det Ingen som vet något om smyckesträd? Hahah! Jag hittade iaf ett jätte bra smyckesträd på en tjej´s blogg igår när jag googlade. Skrev till henne och nu säger hon att jag får lov att köpa hennes! Kan bara inte bestämma mig hur jag skall göra? Haha. Det är väl bara att köra på? 250kr + frakt är väl ett himla bra pris? Lär väl inte få tag i något sånt tjäckt annars.. Man kan nämligen ha örhängen i det också. Skit bra tycker jag som mest har örhängen.   


Ne nu får jag göra någon nytta, vet bara inte vart jag skall börja?

Orkar jag förrådet idag? Hmmmm.....


Pok Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards