♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Suss - 11 mars 2010 14:33

Hej hallå!


Kom hem för en halvtimme sedan. Solade i A.c först ,tog stå upp solariet som bara tar åtta minuter! Tror jag brände mig lite.... Hmz! Åkte iväg till Allum en sväng, hann inte kolla så mycket så hörde min älskling av sig. Han jobbar alldeles i närheten där idag så vi tog en tidig lunch ihop. Gu va jobbigt det känns att behöva säga "hej då" en gång till. När han gick fortsatte jag titta vidare. Så mycket och så noga som jag tittade i alla affärer är jag chockad att jag inte köpte något! Kanske börjar mitt shoppaholic syndrom gå över. Hahah! Har nyss tjockat i mig pannkaka från igår. Man får inte direkt någon fin kropp av pannkaka men äsch, lite får man väl unna sig.


Börjar jobba om 20 minuter. Dags att avsluta och kila iväg ett par timmar!

Ha de gott Susannne<3

Av Suss - 11 mars 2010 09:36

♫ Alexandra Burke - Bad boys  


Den låten spelas högt ur mina högtalare just nu. Hela hennes album e bra!

Det blev inget gym igår efter jobbet, älskling hade huvudvärk stackarn. Börjar bli rädd att han skall "gå in i väggen"... Han är så trött hela tiden och jobbar så sjukt mycket. Fast endå är detta inte så mycket som han Har jobbat tidigare, ibland. Men jag tror det är mer att tänka på nu när man har ansvar för sig själv & ett företag. Vi gosade i soffan framför teven, tittade på Andra Avenyn o lite så. Sen duscha vi och kröp ner i sängen. Somnade med min älskling lindad runt mig. Så mysigt<3


Idag vaknade jag när David gick upp. Han hade visst lite sovmorgon... Hämtade mig en kopp te, som inte alls var gott. Tog honung i, det smakade järn eller nåt. Usch. Vet inte vad jag gjorde för fel. Tittade på Vakna med the voice en stund, sen även en stund på det där Nanny programmet på 4 + . Det var lite sorgligt för pappan i familjen hade gått bort. Usch, det går mig att tänka på min familj. Blir arg över att vi inte tar vara på tiden med varandra... <3


Nu är jag uppe och vaken iaf, har klätt på mig och ätit frukost. Messade Katarina, men hon svarade inte så hon sover nog? Funderade på att åka över till Allum eller nåt. Har ingen lust att bara sitta här hemma tills jag börjar jobba.


Förresten, är det någon mer än jag som börjar tröttna på kyla & grått väder. Jag vill ha sol, massa sol och att snön skall smälta bort. Att grönt gräs skall komma upp och man skall se knoppar komma ur marken!! Förhoppningsvis kommer det, när som helst!


Ne nu skall jag dricka upp mina vitaminer och sedan "sätta dit ett par ögon" som mamma säger. Tihih!


Puss Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards