♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Suss - 12 mars 2010 20:45

Mys mys !



Älskling hämtade mig efter jobbet. Han hade hälsat på sina päron en sväng.

Jeffla kjolpaket har trillat av på ena sidan bilen när han åkte över en kant. Woups. Som David uttryckte sig "bilen trillar istär på utsidan men insidan är ju fräsch"!  Hmmm. Jag tyckte han ska sälja den till någon pojkspoling som gillar stylade bilar innan den rasar totalt! Jag är sugen på en "vuxen" bil. Haha!


Nu är vi hemma, David tittar på "På spåret" som jag tycker är skit tråkigt! Pensionärs program om ni frågar mig. Haha! Det är väl för jag är Oallmänbildad själv antagligen. Jag mognar väl med tiden.. Hah!


David köpte dom nyaste Ahlgrens bilar, dem med choklad & laktris.   Det syns vilka vi tyckte mest om va? Heheh

Jag får nog rösta på Orginal ändå....



I morgon har vi inte riktigt planerat vad vi ska hitta på. Köpa present åt David´s pappa iaf. Vi skall dit på kalas på söndag! Blir kanske att vi hälsar på hans farfar, han hade fått en stroke eller hjärnblödning i förra söndagen...



Ne nu skall jag väl krypa upp bredvid älskling i soffan.

Man får visst sjunga hur falskt som helst och ändå vara jätte känd. Hum?


Tjingeling /Peggy   


Av Suss - 12 mars 2010 10:55

Zumbaaaaa


Det är fredag, alltså Zumba taaajm.

Igår solade jag ju i det där stå upp solariet i A.c Fan va jag bränt mig!

Alla ställen där dom vanliga solariena inte riktigt tar, typ på baksidan armarna o så. Hela jäkla ryggen svider me. Gaah! O jag som sa till hon som jobbade där att jag ville ha ett solarie som inte var för starkt för jag inte ville bränna mig! Hmm?

Min kollega hade gjort ännu värre, hon hade solat i ett stå upp solarie i 2o minuter. När hon kom ut ser hon att det står en skylt, OBS sola försiktigt, 6 min rekommenderas. Nya rör! (något i den stilen iaf) Hon solade 2o min! Fatta att hon brände sig. Stackarn..... Bara så ni vet så har alla stå upp solarium 6-8 min rekommenderad tid! Akta er.... Åh jag som inte ville bränna mig, är lite nojjig över att få hudcancer... Hm


Försökte titta på BellaTyra show igår kväll. Det lagga som f*n var bara att stänga ner. Tittade på det nu på repris. Känns lite käzzt. Men endå, dom är duktiga som fått igång ett program tycker jag. Jag tycker det är roligast att se hur dom är som personer. På en blogg så är det ju inte riktigt samma.. Jag trodde inte Bella svor så mycket, tyckte det flög ur jävlar & fan ganska mycket ur bådas munnar. Hm? Eftersom det inte gick att se programmet live så antar jag att det var väldigt många tittare.. Till nästa vecka har dom lovat att det ska bli bättre. Vi får väl se


Nu ska jag bara vänta in tiden, att vi ska åka över till gymmet och gå på Zumba. Är fortfarande lite förkyld så det får bli lite halv lugnt idag med.. Går mest för att moster skall få sällskap.


Pusss Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards