♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Suss - 14 mars 2010 20:58

Ja ni läste rätt!


Igår lördag, jag vaknade runt nio tiden. Gaah!

Varför kan man inte sova ut när man har tid till det? Vi gosade i sängen ett bra tag innan vi gick upp iaf. Sen gjorde vi oss redo och åkte till Frölunda torg.

Syster ringde i samma veva som vi skulle åka så hon hängde med oss.

Kollade en massa mer affärer än vad vi hade tänkt... Käkade glass på Triumf i Sisjön. Asså en kula är lika stor som två tre kulor på andra ställen! Var knappt så jag orkade äta upp min glass. Tokigt! Syster fick med sig ett linne & ett par skor hem. David köpte en tröj/jacka och jag två par linnen & en mascara. Vi hamnade på Backaplan en sväng med, köpte nya torkarblad till bilen. Så nu kan man se när man kör igen. Yaay!

Till middag blev det wook med nudlar till. Syster berättade hur man skulle göra för att det skulle bli gott åh det blev det med. Men ganska spicy. Hmm

Efter maten var vi sugna på efterrätt, skyndade oss ner till affären o köpte mjölk. Slängde ihop chokladpudding med grädde. Det är Aldrig så gott som man tänkt sig och man mår bara illa. (därför åt jag det idag med,bleeeh! haha!!) Efter det var klockan runt sju, vi bestämde oss för ett besök till Lödöse. Tittade på Melodifestivalen med syster.. Tycker vinnar låten är himla bra! Man ryser när man hör henne sjunga. MEN, kan den vinna i Eurovision? Njaa... Ye ye, bättre än att skicka tex Peter Jöback! Efter det åkte vi hem igen. Hoppade i säng å gosa tills vi somnade..


Idag, vaknade Igen vid nio! Gosh så irriterande. Men ingenting att göra åt när solen lyser rätt in. Tih! Man skall inte klaga på det! Underbart med vårväder. Vi latade oss i sängen ett tag innan vi drog iväg till gymmet. Behövdes efter allt gött vi ätit... Måste komma igång ordentligt igen, jädra förkylning har pajjat allting. Får typ börjar från början igen med kondisen känns det som. Vi solade en sväng med. Borde väl egentligen inte sola eftersom jag brände mig i fredags. Men nu känns det faktiskt bättre. Hm? Med min hud & alla mina leverfläckar skall jag egentligen inte sola överhuvudtaget har min läkare sagt. Men det är f*n som ett beroende. Jag har solat sedan jag gick i högstadiet. Iofs inte regelbundet, men det är svårt att låta bli! Tyvärr har jag nog lurat in David i träsket också.. Woups.


Efter gymmet åkte vi hem och åt brunch, duschade och gjorde oss ordning. Fint folk kommer alltid sent, eller? Vi var en halvtimme sena pga mig. Eller tja, hela dagen blev ju lite konstig när vi drog till gymmet så sent. Köpte med oss en blomma åt David´s pappa. Som fyller år, imorgon. Käkade smörgåstårta & vanlig tårta. Var ju typ mätt innan vi kom eftersom vi ganska nyligen ätit brunch. Hehe! Så det blev bara en liiiten bit av varje. Efter kalaset var vi är vi rastlösa. Usch de e så jobbigt, känner mig alltid sån på söndagar. Ne nu skall jag hoppa lite på David,titta på Ballar av stål och dricka te ! Njuta av tiden ihop innan det är bed time och dags för jobb vecka igen. BLÄÄÄÄEH!


Svar till Veronica ang Ahlgrens lakrits bilar, mja ja dom var väl okej. Inget jag skulle längta efter direkt.. Jag tycker bäst om orginalen! Hi hi


Pusss Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards