♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Suss - 22 mars 2010 10:12

Fredagen skrev jag det mesta om.

Vi tränade när David kom hem från jobbet, duschade och gjorde oss ordning. Hann slänga i mig lite mat också. Åkte till Landvetter för att hjälpa mamma att hämta upp morbror med familj som kom från Afrika. Dom var jätte fint bruna och var typ sommarklädda. Fuuskigt! När dom kom ut till bilen höll dom på att frysa ihjäl i kalla blåsiga Sverige. Hehe! Vi tog med oss mamma hem och morbror med familj åkte hem till sig själva i sin bil. När vi kom hem hoppade vi i säng har jag för mig, klockan var ganska mycket...


Lördag: Jag jobbade hela dagen. Katarina den j*veln åkte till London - New York på kvällen. Så fuskigt! Jag vill också resa!!! David och jag åt tacos när jag kom hem. Sen kilade vi bort till moster o umgåsades lite. Mysmys! Gick hem vid elva tiden, hoppade i säng.


Söndag: David skulle upp tidigare än mig. Gaah! Tvingade kvar honom en liten stund extra. Hihih! När han gick gjorde jag mig redo för jobbet. Jobbade hela dagen med chefens dotter. Vi hade att göra från det att vi öppnade till stängning. Puh! David fixade med lasagne när jag kom. Resten av kvällen spenderade vi framför teven. David han bara leker med sin jeffla magnet leksak hela tiden. Blir tokig. Han tycker bara "Vadåe". Hahah! I sängen kommer jag som No1 iaf! Nöjd. Hehe. Bed tajm....


Idag: David åkte till jobbet tidigt, som vanlig. Jag sov vidare. Jätte trött! Vaknade igen vid strax efter nio, trots att jag ställt klockan på tio. Hade tänkt få sova ut liiite iaf. Men ikke! Ringde mormor, frågade henne ang steken som jag tänkt att tillaga idag! Funderar på vad jag ska hitta på under dagen. Det ser ut so en tornardo svept förbi här hemma, men jag känner f*n inte för att städa. Gör ju inget annat nu för tiden!? Skulle vilja åka in till stan, men jag borde inte det. Ska försöka spara lite pengar juue. Stan? Städa? Stan? Städa? STAN! Det lockar mest. Hahah! Får se sen när jag är ordning gjord o så... Tråkigt att åka ensam bara.. Hum?


Vart är solen som alla pratar om? Bor jag på fel ställe i Sverige? Haha!

Pusss Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards