♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 24 mars 2010

Vem f*n!?

Av Suss - 24 mars 2010 08:15

VEM?!


Vaknade runt sex tiden av att någon sätter nyckeln i våran dörr!?

Jäkla tur att den inte var upplåst. Igår när vi la oss var vi lite osäkra på om vi hade låst, ingen av oss kollade för jag kände mig 99% säker på att jag låste.

Det är inte första gången det händer, blir jätte nojjig. Kunde inte somna om efter det.. Hmz! Fattar inte vem det är som gör det? Senast var ju grann-hunden som hoppade på vårat handtag. Det är ju ett bra tag sen nu, dom bor inte ens kvar.. Dessutom kan ju inte en hund sätta in någon nyckel heller för den delen. Haha!

Låg och funderade över vem det kunde varit. Usch. Ska man kanske sätta någon stor neonskylt på dörren så folk reagerar på att dom är vid fel dörr!? Eller var det kanske någon som Ville komma in bara? Öhum. J*vligt obehagligt iaf.


Måste berätta att igår när jag städade gick ett glas sönder i diskhon när jag diskade, tror att glaset satt ihop med ett annat. Sen på kvällen när jag hade diskat upp ett annat glas och ställt det på diskstället så ramlade det på spisen och gick sönder!

David undrade om jag pajade glas för att kunna köpa nya på Ikea? HAHAH!

Nä så är det faktiskt inte. Hade jag velat ha nya glas hade jag köpt det och gett bort dom andra. Tycker inte om att ha sönder saker. Det skär i hjärtat. Hih


Efter jobbet igår åkte vi till gymmet. Testade att byta dagar denna veckan för att se om det var mindre folk. Men ikke! Det var minst lika mycket. Hade ingen lust alls att träna. Men vi gjorde det endå. Jag slarvade lite, körde bara 3o minuter på den där "gå saken med pinnar", vad heter det? David han sprang i 3o! & gick i 1o. Så duktig, sån kondis har inte jag. Iofs om jag hade gett mig f*n på det så hade väl jag kunnat. Men jag har nog inte riktigt den viljan.. Missade desperata hemma fruar för att vi bytt dag. Hann se halva. Programmet som kommer efteråt är nästan roligare så det gjorde inte så mycket.


Idag har jag som sagt varit uppe sen någon satte nyckeln i dörren vid sex tiden. Känner mig ganska pigg, borde kanske gå upp tidigt alla dagar? Njääää. Hihi

Väntar på att service butiken ska öppna, klockan nio för där väntar mitt h&m paket. Fick sms att det kommit igår men jag tänkte att jag kunde hålla mig tills idag att hämta det. Så det ska jag göra först.... Vid ett tiden ska jag passa Robin. Moster ska köra mormor till läkaren. Hoppas han inte är dålig så han inte är kinkig. Tänkte det kunde varit lite fint väder så vi kunde promenerat en sväng. Men just nu är det alldeles grått & dimmigt! Mycket utav snön har iaf försvunnit när det regnat o så. Men lite sol hade inte varit helt fel!


Ja ja, det var väl allt för nu. Förresten är det någon som har tips på vad man kan göra för fint med naglarna? På torsdag skall jag göra om naglarna. Yaay!


Pusss Susannne<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards