♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Suss - 26 mars 2010 11:37


Om ni klickar upp bilderna ser ni färgen lite bättre.

Gu va jag tycker det är snyggt!

Mina favorit naglar hittils tror jag


 


Shopping shopping shopping...

Allt utom den ljus rosa? (som är från gina) tröjan är från h&m, det jag klickade hem från nätet..


    Kan ni gissa vad det är i NK påsen?

De två svarta armbanden köpte jag hos Camilla. Det silvriga på Gina.


  Sandalerna från Skopunkten som fick följa med mig hem trots att det inte är säsong för dem än. Borde inte köpa skor där egentligen, för det är typ en gångs skor. Men men, dom kosta ju inte så jätte mycket. Kan nog leva med det..


Vad tycker ni om min snygga morgon outfit? Hahah!  

Sletna gamla pyjamas brallor och adidas tröja. Schniggt!

Har vikt upp pyjamas byxorna för att man skulle se sandalerna...


Det var alla bilder för nu. Tjiingeling!

 

Av Suss - 26 mars 2010 07:36

I onsdag på jobbet tog vi fast en liten flicka som stulit... Vi har misstänk henne och syskonen ett tag nu,denna gången tog vi fast henne. Med "skolböcker" som hon kallade det innan hon visade upp sin ryggsäck. Vad jag vet så är inte skolböcker söta och går att äta? Känns j*vligt sorgligt att en 8 årig flicka kommer in och öser ner godis i en ryggsäck, verkar inte som att hon skulle handla hem något å föräldrarna eller så, utan det var bestämt att hon skulle ta saker. Undrade inte föräldrarna isf varför hon skulle ha en ryggsäck med sig till affären? Neh, jag tror bestämt att hon Skulle gå dit för att snatta! ..det värsta är att hon verkar ha programerats in med vad hon skall säga. Det kan inte varit sanning i det hon berättade. Låter jätte konstigt. Hon skulle tex bara ha varit i Sverige två månader, men det måste varit två månader här, i orten!? Annars kan man inte tala så bra svenska som hon kan..  Ye ye, snattare skall iaf åka fast. Enligt min åsikt. Det drabbar ju alla i slutänden om alla skulle snatta, det blir ju att priserna höjs mm.. Tänk på det innan ni stoppar något i fickan!


Torsdags, igår var jag hos nagel-Camilla. Fick mina naglar jätte tjusigt gjorda! Fick den där chock-rosa färgen som jag ville ha! Skall lägga upp en bild senare.. Efter naglarna kollade jag i några affärer lite snabbt, fick med mig armband och en tröja. Köpte allt som allt tre armband, två från Camilla och ett på Gina, tröjan var från Gina den med. Rea. Hihi! Rusade in på det där doftiga stället med och köpte ett par badbomber! Säljaren där inne försökte pracka på mig allt möjligt. Nu ska här badas,med bomber! Tihi' Sen åkte jag över till B-plan, mötte upp moster.. Hon shoppade lite saker åt barnen och en topp åt sig själv. Jag kunde inte låta bli att köpa ett par sandaler på Skopunkten. Jätte söta! Det är inte riktigt time för sandaler än, men våren är på G. Det kändes igår! Gu va härligt det var. Lägger nog upp en bild på dom också! Jag som tyckte syster va knasig som köpt sandaler i förra månaden, så gör jag det själv nu. Hehe! Men hade jag inte köpt dom nu hade jag inte hittat några snygga tills det är dags. Vi köpte med oss baguetter från Paprika som vi åt upp ute på moster´s altan. Så skönt, äntligen kan man sitta ute! Fram med uteserveringarna!! På söndag skall man förresten ställa fram klockan, glöm inte det! Började jobba vid tre.. Vi har fått en ny kille på jobbet. Hum.. Han verkar ju duktig på att plocka varor iaf... Hehe! Efter jobbet kom David och hämtade upp mig. Vi åkte och träna, på hemvägen fick vi lägga skumm i ett av däcken, köra en sväng och sen pumpa. Fått någon pys-läcka? Märkte det i måndags, vi pumpade och igår när jag åkte iväg så såg jag att det såg likadant ut igeen. Hoppas det är okej nu iaf. När vi kom hem var jag vrålhungrig, kinkig... Duschade, käkade och hoppade i säng!


Idag vaknade jag såklart när David gick till jobbet, glad att jag kunde somna om Igår för då gick han upp klockan fem! Gaah'  Jah så jag har varit vaken sen strax innan sju. Låg och funderade på vad jag skall hitta på idag. David har tagit bilen så jag är strandsatt. Det känns så iaf. Jätte jobbigt att inte ha bilen när man annars brukar kunna ta den om man vill och när man vill. Det är ju hans bil så jag kan ju inget säga.. Han måste ju dessutom kunna ta sig till jobbet, lite viktigare än att jag bara vill ha bilen Om jag skulle vilja åka nånstans. Messat syster, kollade om hon ville komma till stan o umgås med mig. Saknar henne så mycket! Saknar dom båda två.. Känns jobbigt att vi hörs så sällan. Får se när hon vaknar och om hon har lust med det. Börjar jobba sent idag. Är rastlös NUU... Kanske skall ta och fota mina senaste inköp och äta lite frukost!


Ikväll är det tänkt att vi skall ut och bowla med moster & henne gubbe. Weeei, äntligen! Hoppas bara att det finns lediga banor.. I morgon kväll skall David vara med och släcka ner SVT/SR, det är ju earth hour mellan 2o.3o-21.3o ! Eller har jag missförstått. Tror iaf det är den tiden. Tycker det är lite töntigt faktiskt. Sen att min David ska lämna mig för en sån sak på en lördag kväll gillar vi Inte! Hihi


Frukost!! Puss Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards