♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Suss - 1 april 2010 10:46

Vem ska man lura idag?   

Jag e käzz på att luras så jag kommer antagligen inte att lyckas!


Onsdag: Jag var just påväg att gå till bilen när jag såg att moster ringt mig. Hon skulle också till stan precis bredvid dit jag skulle! Så vi samåkte istället. Lilla Robin var med också. Jag lämnade tillbaka ena armbandet jag köpte hos nagel-Camilla. Tydligen hade alla dom armbandet gått sönder så det var inte bara mitt. Synd, för det var ju så snyggt! Moster köpte vattenfärger för att kunna måla ägg bland annat. Sen blev det en sväng till Willy´s. Slängde ihop lite mat hemma hos mormor, sen fika vi lite med. Klockan tickade iväg, det var dags att springa till jobbet. Hann säga hejj till David i dörren innan jag gick. Efter jobbet åkte vi till David´s päron. Fikade, te & macka. Vi fick påskgodis. Hihi! David´s mamma väntar på barnbarn som hon kan köpa det till, men så länge får vi. Hehe. Dom fick en liten påskblomma och Anthon Berg påskägg. Visade sig att dom hade en hel låda med såna Anthon Berg ägg! Hahah! När vi kom hem fixade jag lite med min deklaration. Det är någonting som inte riiktigt stämmer. Hum. Skall kolla upp det innan jag godkänner. Förra året slarvade jag och godkände bara. Tänk om det var fel då med? Efter det var klockan elva, vi hoppade i säng jag somnade omedelbartbums.



Torsdag,idag: Vaknade när David gick imorse, kunde först inte somna om. Men efter att jag skickat iväg ett sms till honom så blev jag plötsligt jätte trött och somnade om några timmar. Vaknade vid tio av att mormor ringde. Hon hade tråkigt. Hehe! Ska börja tvätta klockan tolv, vill inte egentligen men det börjar bli så jäkla mycket tvätt nu så jag känner att det är ett måste! Bläeeh. Börjar jobba en stund efter att tvätten är klar. Hoppas jag hinner med all tvätt bara. Nu ska jag äta någon frukost, trots att jag inte har någon mat lust. Anar att jag kan ha fått magkatarr, igen. Det är vad min dag bjuder på. Ikväll blir det väl gymmet skulle jag tro. 


Pusss Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards