♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Suss - 5 april 2010 10:11

Först undrar jag vem som kommenterat utan att signera? Huh?


Fredag: Vi båda var lediga.. Åkte ut en sväng, till David´s kontor och sedan förbi Allum. Jag köpte ett smyckesträd   Det var lite litet när jag ställt och hängt sakerna på hemma. Hmm. Kanske borde rensa bland mina gamla smycken. Hehe! Vi åkte en sväng förbi Bäckebol också. David köpte sig en ny plånbok sen blev de Maxi och hem. Slappa några timmar innan vi gick till moster för att äta tacos. Var där hela kvällen tills det var dags att gå hem o nana sig.. Vi tittade på en film som heter Benjamin Button, hann se halva. Sen såg vi att den slutar 00.40, jag var tvungen att gå hem o sova lite eftersom jag skulle upp och jobba. Trist, får se filmen en annan gång.


Lördag: Upp å hoppa, jobbade ett par timmar. Vi fick stänga lite tidigare iaf, skönt det! Efter jobbet kilade jag hem och bytte om. Det var helt underbart väder ute. Kilade till moster, som haft påsk lunch. När jag kom var morbror m familj påväg att gå. Jag käkade lite mat och sen skulle vi gått ut i solen, men så skadade sig moster. Vi blev kvar inne. Hängde kvar där tills det var dags att gå hem och nana.


Söndag: Upp och jobba igen.. Idag öppna och stängde vi som vanligt... Allting gick fint. Kändes som jag jobbade i en telefonväxel, alla ringde för att kolla om vi hade öppet.. Måste berätta om en sak! Blev helt upprörd! En kvinna i 60års åldern kom in med sitt barnbarn och skulle köpa korv, jag stod just och packade upp dennis korvar då. Tanten frågar barnbarnet "om hon vill ha sån korv som TANTEN packar upp!?" Jag tänkte för mig själv, "VAFAN ÄR HON OM JAG ÄR EN TANT?!" Från stenåldern kanske!? Det är inte första gången någon kallar mig tant sådär, men asså jag förstår inte. Hur tänker dom när dom säger sådär till barnen? ÖHM? Kände mig väldigt upprörd efteråt. Haha! Var inte långt ifrån att jag öppnade munnen och sa någonting. Efter jobbet hämtade älskling upp mig, vi gick bort till moster. Dom bjöd oss på middag, bakad potatis, grillat kött och sallad! Årets första grillning. Såå gott! Vi spelade Bingo lotto, vann givetvis ingenting. Hmz! Jag som gjort mig till och köpt en dubbel lott o allting!! Typiskt.. Vi blev kvar där tills det var dags att gå hem o nana. Igeen. Hihi! Hel helg med mostis och hennes familj<3


Måndag: Kunde självklart inte sova mer än till nio. Jag blir tokig! Det regnar ute idag. Bättre än hos andra som det tydligen har snöat hos!? Men lite sol när man är ledig hade inte varit fel! Vet inte vad vi ska gö idag riktigt, David skulle fixa något med en kontakt hos sina päron iaf. Jag är sugen på att åka till freeport. Hehe! Såg en tjej igår som hade as snygga Adidas skor, vill gärna ha såna och dom kanske finns där? Hih! Får se vad det blir..


Puss Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards