♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Suss - 6 april 2010 10:56

 

  Hittade denna i slutet av en tidning.

Kunde inte låta bli att skicka iväg den till David, tihih!



     När jag tvättade i förra veckan. Syns det vem som använder mest strumpor? Haha! David´s strumpor tar iofs lite med plats än mina små.. Sen jobbar han liite hårdare också och byter 2 på en dag medans jag byter 1 par. 



       Denna snyggbejben bor i min plånbok nu för tiden. Me like!     

 

Jag fick en påskblomma utav mamma. En vecka för tidigt.
Nu är den inte alls lika fin som där,

den slog ut dagen efter och sen gick det bara utför. Heheh!




    Köpte hjärt-salami       

Den var inte så god som den såg ut.


   Våran hall lampa. Vad hänger där i tro? Haha!!
Blev liite paff när jag såg något hänga där. Speciellt när jag upptäckte att det var David´s kalsonger. HAHA! Anar att han hängt dom där med flit.





    En dag blev det äggröra till frukost. Andra bilden visar det jag äter för det mesta. Hehe. Burken innehåller medicin för magkatarr... Pust

Redan dagen efter att jag tagit första pillrena så hjälpte det!  




              


Lite bilder på Robin dom dagar jag träffat honom.

Sötnosa!!


    

Fick chefen att beställa in sporthavregryn.

Gu va vi känner oss sportiga nu. Hehe

Faktiskt himla god.

Vi körde från början med vanliha havregryn, sen fiber och nu är det sport.

Tycker nog att sporten är godast!


     Läste om hur många procents chans man har att bli gravid i en tidning.. Det börjar redan gå utför   


Det var alla bilder för denna gången. Nu ska jag göra ett nytt inlägg!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards