♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Suss - 8 april 2010 10:22

Jag åkte in till stan igår efter att jag ringt några viktiga samtal.

Började med att ringa comviq för att häva mitt köp från dagen innan.

David talade mig tillrätta.. Han tyckte jag borde få något för att jag bytte över till dom från telenor och att binda sig 24 månader tyckte han var helt galet. Satt i kö ca 25 minuter. Man kan ju undra hur många telefonister dom har. HM?! Samtalet när jag kom fram tog ca 3 minuter. Så irriterande. Men nu är det gjort. Ska försöka ragga upp något bättre erbjudande och ev köpa ny telefon samtidigt istället..

Sen ringde jag tandläkaren också, jag har nämligen tecknat tanvårdsavtal med dom. Men inte fått några papper hem på vart jag ska skicka in pengarna osv... Tanten kunde inte förklara varför papprena inte kommit iväg för dom låg där redo att skickas. Dom har Bara legat där i 3 månader. Konstigt att ingen undrat varför dom låg där. Och varför, varför sitter det alltid surkärringar på såna ställen fattar jag inte? HM!


Efter det åkte jag in till stan, letade över allt efter skorna   Fanns ingen stans! GAAH. Vill så gärna ha dom.

Tittade på converse, men kunde inte bestämma mig. För mycke färger och olika modeller. Men dessa är jag mest sugen på   Alla är äkta converse, bara att de nya modellerna har märket utåt. Konstigt?

Jag vara bara i stan en timme, sen gav jag upp.


När jag kom hem kom mamma bort och hjälpte mig tillaga kyckling.

Timmarna bara flög iväg o det var dags att gå till jobbet...

Chefen´s dotter skulle i förrgår träffa sin kille, han hade stressat henne och det slutade med att hon hemma sprang in i en hantel som låg på golvet och Bröt sin tå! Woups, stackarn.. Inte nog med det så hade hon dagen efter fått inte bara en utan två p-böter utanför hotellet! Hmm.. Vi prata om att det kanske ligger en förbannelse över killen, varje gång dom ska träffas så händer det någonting. En gång gjorde hon peeling i ansiktet dagen innan dom skulle ses och pajade sin hud. En annan gång solade hon någon dag innan och brände sönder sig. Sen är det nog mer saker, men jag kommer bara ihåg dom. Hehe! Kan det vara en förbannelse?


Efter jobbet mötte jag upp Nadja. Vi promenerade hemåt ihop. Tjöta lite..

Inte blivit att vi pratat så mycket senaste...


När jag kom hem låg David på soffan å slappa. Vi drack te,jag skulle äta grapefrukt men uuusch va äcklig den var. Inte i min smak! Tittade på andra avenyn. Gu de e så löjligt, men endå måste man se! Vi gjorde mag-övningarna innan det var lägg dags..


Idag, vaknade jag utav att dom blåste grus på utsidan, börjar bli dags att sopa bort skiten. Äntligen! Vet inte vad jag ska ta mig för idag, funderar på att höra med moster om vi ska ut och promenera en sväng! Börjar mitt i mellan tid idag. Hehe! Hade först tänkt åka in till stan idag igen för att leta efter skorna. Blev tipsad på vart jag kunde kolla. Men man kan ju lika gärna ringa o höra?


Tja, det var väl allt för idag. Ikväll blir det gymmet!

Pusss Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards