♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 9 april 2010

Av Suss - 9 april 2010 08:45

Dom ringde upp mig från vårdcentralen.

Hon trodde jag fått något virus, typ magsjuka....

Jag fick lite tips o så, är det inte bättre till efter helgen får jag ringa igen.

Mkul, ska man behöva gå med detta hela helgen.


De va bara det jag skulle skriva.

Tjingeling!

Av Suss - 9 april 2010 07:44

DUMMA SKOR!!


Jag kan inte sluta tänka på dom j*vla skorna. Ja nu heter det j*vla skorna!

Blir tokig! Såhär kändes det när jag fått för mig att jag skulle ha dom svart/lila Reebok skorna. Som inte fanns någonstans, slutade med att jag köpte dom med guld istället. (som nu är paj inuti vid hälen så jag kan inte gå med dom!!)

Vill asså verkligen jätte gärna ha dom här vit/rosa adidas skorna. Tjejen som jag sett dom med har inte kommit och handlat hos mig, än. Känns som att när hon väl gör det så kommer jag bli besviken. För antingen har hon väl köpt dom någonstans långt bort eller så var det längesen osv..(?) Det är så typiskt!

Igår när jag och syrran kom till Johanssons skor och jag såg att det var FEL skor, ni skulle sett min min, helt tom. Blev så besviken. (haha!) Så löjligt, det är bara ett par skor. Men det stör mig. Vill ha dom!! GAAH'


Har förresten hittat en mobil telefon jag vill ha med. Tih! Syrran har lånat en Sony Ericsson Satio utav sin kompis. Tittade lite på den igår, tycker den verkar najs. Det är en touch mobil med 12megapixel kamera. Ganska stor... Enda jag inte känner mig riktigt säker på är att det är en touch. Jag skriver ganska mycket sms.. Eller ja, väldigt mycket sms. Fast jag tyckte inte det verka så himla svårt att skriva på en sån.. Trodde de skulle va jobbigare. Kostar över 4 tusen, mycket pengar! Man kan nog inte se det som en investering,eller? Hehe'

David köpte en Aino för ett tag sedan, han är inte så jätte nöjd med den. Jag hade tittat på den också.. Men nu när han inte är nöjd med den så är jag glad att jag inte köpte den iaf. Den har touch, men bara till vissa saker, det mesta sköts med vanliga knapparna.. Dåligt' Får fundera ett tag..


Har haft skit ont i magen i ca fyra dagar nu. Mormor tycker jag borde ringa läkaren så jag får väl göra det. Känns som det starta när jag började med Omeprasolen, för magkatarren. Hmz? Har någon förkylning i kroppen sen någon månad tillbaka. Varit snuvig, tät i bröstet, fått både plitor på tungan & munsår i omgångar. Allting borde ju hänga ihop på någotvis. Ringde vårdcentralen nu, men dom verkar inte ha öppnat telefonen än. Humm? Det kanske är bra om man lyssnar på vad "tanten" säger. Dom hänvisade till ett annat nummer. Konstigt' Dom ringer upp mig om ca en halvtimme iaf..


Igår blev de gymmet, jag körde bandet i 30 min. Sprang fort i ca 15. F*n va kondisen blir kass när man "latar sig". Alltså när man inte springer på länge utan bara går och ev springer lite grann... Gick på gå maskinen sista 10. Sen körde vi lite bröst & ryggmaskiner... Magövningarna hemma of course ;)


Idag är det fredag för er som inte vet om det! Jag börjar sent. Vet inte vad jag ska ta mig för.. Vill ha dom där skorna, men det känns som jag borde glömma dom. Kommer aldrig få tag i dom. Buhu' Alla frågar mig "varför jag ska ha rosa skor"? Jo för att jag vill! (och kan. eller inte..) Tycker dom va söta, helt enkelt. Gillar den modellen. Haft eller har ett par svart/vita, som är sletna. Punkt slut :)

Får se hur det blir med vårdcentralen kanske får en tid.


Kollade min statistik ganska nyss. Innan jag började skriva. Den är helt kass. Vissa inlägg hade typ 13 läsare. HAHA! Helt kasst. I förra året hade jag runt 40 läsare iaf. Ibland mer. Vad är felet? :P   Iofs skriver jag mest för min egen del. Behöver skriva av mig lite ibland. Men det är ju alltid kul att ha läsare också :)

Jag skriver nog för mycket och gör för lite "reklam". Om jag skulle lägga min länk på tex facebook hade jag kanske fått lite mer läsare. Vet inte om jag vill att "alla" ska läsa. Lite kluven. Känner att ibland skriver jag för personligt. Då känns det bra att det inte är såå många läsare. HM :9 


Vilka bekymmer man har. Hehe'

Nu blev detta ett jätte inlägg, ska avsluta!

Ha en jätte bra fredag.

Pusss Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards