♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Suss - 12 april 2010 08:53

Vår sol!!   


I fredags efter att jag skrev så promenerade jag ner till Maxi, köpte frukost och gick hem till mormor. Moster kom dit efter en stund, vi bestämde oss för att bege oss ut i solen! Vi gick en riktigt lång promenad. Önska jag hade en stegräknare. Har en som jag hittat, men batterierna har tagit slut i den. Kanske man skulle investera i en, kanske med pulsmätare i också? Vi var iaf ute runt två-tre timmar. Handlade och hämtade Evelina påvägen hem med. Skyndade och åt mat hemma hos mormor innan jag rusade hem, gjorde mig ordning lite grann och rusade till jobbet!

Efter jobbet, på kvällen hämtade jag David hemma. Gick vidare hem till moster och åt taco´s. Jag hade köpt ett par Hello kitty "converse" åt Evelina som hon skulle få som överraskning. Men hon hade somnat när vi kom. Typiskt. Hih


Lördag vaknade jag halv nio!! GAH! När vi var påväg för att köpa frukost så messa moster att dom snart skulle åka. Vi tog svängen förbi där och lämnade skorna. Ville så gärna se när hon öppna dom. Hon blev himla glad! Efter det handlade frukost. Efter frukost o sånt så slappade vi. Jag gjorde ordning mig lite och runt tre tiden åkte vi till biltema för att inhandla lite städ grejor åt bilen. Lim också, till kjolpaketet som hade trillat av på ena sidan. Jag dammsög bilen inuti medans David limmade kjolpaket. Efteråt kom vi på att vi borde kanske tvättat av bilen Innan. Vi fikade o lite så, sen fick vi låna Päronen´s bil hem över natten så limmet fick torka. Vi kom därifrån ganska sent. Eftersom vi fick mat också. Vi gick hem till mina päron och blev där till tio tiden.. Mysmys.


Söndag, struntade i att ställa klockan. Vaknade kvart i elva! Blev helt chockad. Vi skulle, hade tänkt oss att åka till gymmet direkt när dom öppna. Men vi ändrade, käkade frukost, gjorde oss ordning och åkte för att lämna bilen. David tvättade bilen medans jag tjötade med hans mamma som bakade hallongrottor. Vi tog en liten fika och sen blev det gymmet! *stolt* Hade absolut ingen lust alls när det var så fint väder men när jag väl hade gjort det så var det så sköönt. Vi köpte med oss sallad´s grejor och kyckling som vi slängde ihop. Fick bli våran middag. Duschade oss och senare mot kvällen gick vi hem till moster. Åkte till Maxi ännu en gång och köpte sorbet. Mums! Tidigare under dagen när vi handlade så köpte vi med oss den nya chokladen, passionsfrukt och chili. Den var faktiskt riktigt god. Nyttigt,sådär efter man varit duktig å gymmat. *not* Kanske därför man känner sig lika "fet".... Hmz' Vi umgåsades med moster å dom tills klockan blev elva. Kilade hem o hoppa i säng. Tittade reprisen på Efterlyst. Usch jag blev så rörd av händelsen med tjejen som blev misshandlad av sin pojkvän och nästan dog! Man fattar inte att det finns såna hemska människor. Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att jobba med sånt där, som tex kvinnojour eller nåt. Somnade inte förrens klockan var ett!


BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
RR!!
Så nånting lät det runt halv nio tiden. Bostadsbolaget håller på med att installera för att man ska kunna få snabbare bredband tror jag. Antar att dom borrar hålen för alla sladdar å grejer. Men man har f*n ingen lust att vakna av borrande halv nio på morgonen! Jag som sov så gott!!! Nu har dom snart borrar mer eller mindre konstant i en timme!! GAAH. Ringde mormor, jag ska gå dit o äta frukost. Måste bara köpa bröd eller något.. Hoppade in på datorn, vräkte på musik .. innan jag ska gå var jag tvungen att blogga och kolla facebook.


Magen är förresten bra igen. Skönt det! Var nog bara någon bacill.. Ska åka ner och köpa frukost, sen går jag till mormor.. Moster och jag ska promenera en sväng innan jobbet! Härligt med vårväder!!


Ha en underbar dag!
Pusss Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards