♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Suss - 14 april 2010 09:35

MIN ÖGONBRYNSPENNA ÄR SLUT!!


Fy va lurigt, det var en ganska bra bit kvar av pennan så jag tänkte att det var lugnt, men stiftet går ju inte hela vägen!   


Hade en reserv som tur är. Men den är inte alls i samma färg. GAAH!

Önska jag slapp det bekymret att måla ögonbrynen.

"Tyvärr" är man född blond, så det är inget att göra åt. Hehe

Brukar färga dom ibland, men det hjälper inte tillräckligt så jag måste ändå fylla i.


Någon som har tips på en bra ögonbrynspenna?

Jag har haft en som jag köpt från "Amway"..


Nu är det snart dags att åka iväg till gyn. Ska hämta upp moster & Robin om en stund. Har ätit och gjort mig ordning lite grann..

Have a nice day!
/Susannne<3

Av Suss - 14 april 2010 07:31

Idag är det visst sista dagen för vinterskorna på bilen.

Dags för sommarskor! Vi har inte bytt än...   

Efter jag fick punktering förra hösten så måste dom få nya vikter.. Hum


Igår gick allting fint på jobbet, David hämtade upp mig och vi åkte motigt till gymmet. Ingen av oss hade jätte lust. Men när det var gjort så kändes det ju bra. Tråkigt bara att det känns inte som att träningen har något resultat. Känner mig f*n fetare än innan vi satte igång att träna


Idag börjar jag jobba sent, veckan har änna gått snabbt. Planer för idag var absolut inte att vakna kvart i sju och inte kunna somna om. Men det är inget att göra åt, nu är jag vaken. Måste sätta upp något mer än bara persienner. Kanske någon gardin som man kan dra för också? Iaf så ska jag iväg på gyn besök vid elva. Moster & Robin ska hänga med mig. Vetef*n om det blivit något bättre sen behandlingen sist.. Berättade jag att han brände på livmodersetappen? Det gjorde jag nog inte. Ska nog inte gå in djupare på det heller.. Men det verkar iaf inte som att det riktigt har hjälpt. Får se vad det sägs sen.


Vad som hinns med efter det vet jag inte riktigt, pratade igår med mamma att hon ev skulle hjälpa mig att putsa fönstrena. Får se vad det blir..


Mina naglar har blivit ovanligt sletna denna gången. Undra om jag gjort något särskilt. Det är iaf två långa veckor tills jag ska dit igen    Lång tid och dom är redan jätte sletna. Visste inte att naglarna växer så himla fort innan jag började med detta. Inte så konstigt, för när jag har enbart mina egna så går dom bara av hela tiden.


Ne nu är jag hungrig ska rota fram något ätbart.

Pusss Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards