♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Suss - 15 april 2010 15:15

•» Jag har riktig kärlek <3



Läste gamla inlägg från 2oo8. Då hade jag skrivit att jag ville ha riktig kärlek.

Det har jag nu.


Förhoppningsvis min kärlek för livet.

David du är underbar   



JAG ÄLSKAR DIG !

Av Suss - 15 april 2010 15:02

Promenerade till vårdcentralen med moster, Robin & Katarina..

På hem vägen köpte vi med oss pytt i panna och ägg, som vi åt hos mormor.

Satt där å tjöta ett tag sen gick jag hem, för att göra ingenting ?

Var iaf tvungen att ta ut mina linser, kändes irriterande i ögonen efter att jag hade färgat ögonbrynen o fransarna. Fick nog sånt klegg i ögonen när jag sköljde bort det.

Och vet ni vad, nu har jag gul/gröna ögonbryn! Så j*vla snyggt!    

Hoppas att det går att dölja med lite ögonbryns penna.. Hmz


Börjar jobba om ca 1½ timme. Känner inte ett dugg för att jobba idag..

Är ap-trött!

Ikväll ska vi till gymmet, vilket jag heller inte alls har lust med.

Känner mig helt depp pga allt vikt tänkande.   


Neh, har inget mer att skriva om.

Över & ut !


Susannnne<3

Av Suss - 15 april 2010 10:05

   älskar att solen skiner !



Igår gick det som såhär, gyn gubben brände igen. Hjälper inte detta så får dom skicka en remiss till Sahlgrenska där nästa alternativ är laser   

Gyn gubben " Detta är den "milda" metoden ". Jag blev inte alls skraj eller så ne. Hm!

Moster & Robin åkte med mig, jag körde och moster sa vilken väg. Fint med en egen kartläsare    När jag var klar hos gyn så åkte vi till Fokus huset och åt lunch. Var ingen jätte höjdare. Jag är nog bortskämd med att äta egen lagad mat. All "billig" lunch restaurang mat smakar bamba mat. Efter det åkte vi över till Backaplan för att köpa våriga skor till Evelina + inlägg till skorna jag köpte. Dom var visst lite förstora.. När det var klart åkte vi hemåt, myste på mormor´s balkong i solen! Så gottit! Vill också ha en balkong, med sol! Det är f*n ett krav när vi flyttar... Låg där å gotta mig tills moster skulle gå för att hämta Evelina på dagis, jag hängde med ner till affären och köpte någon riktig äcklig pasta påse med spenat. Uuusch inte gott! Åt bara lite grann och två knäckemackor. Sen var det dags att jobba ett par timmar. Känns riktigt tråkigt när det är fint väder. Men men, man måste ju jobba! 


Kvällen gosade jag på soffan med älsklingen   

David behövde snus & jag var sugen på någon så vi tog en sväng till Maxi.

David undrade om jag var gravid eller nåt, nä det är jag inte. Men allt förbud att man inte ska äta onyttigheter gör bara att man blir mer sugen!!

Köpte massa onyttigheter. Natur chips och popcorn med ost smak   

Åt ett par stycken av varje sen mådde jag dåligt!


Hade förresten ätit 3 glassar under dagen. Fick as dåligt samvete för det med.

Fetto.


Börjar sent idag, ska klä på mig nu och möta upp moster. Vi ska promenera upp till Vårdcentralen, hon ska ta prover. Tänkte vi lika gärna kunde promenera dit, är ju ändå inte så jätte långt. (vi hade iaf tänkt promenera!)


Ne nu får jag skynda, klockan tickar iväg!

Ha en skön dag i solen !


Puss Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards