♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 16 april 2010

Av Suss - 16 april 2010 10:30

Everytime I see your face
My heart takes off on a high speed chase
Now don't be scared, it's only love
Baby, that we're falling in


Susannne    Daviiid




Igår kilade jag motigt iväg till jobbet,
det var inte så farligt jobbigt som det kändes innan jag kom dit.
Timmarna gick ganska snabbt.
Efteråt kom David och hämtade upp mig, åke till gymmet.
Båda var helt omotiverade, vi körde bandet 4o min sen åkte vi hem.
Käkade knäcke macka, duscha och hoppade i säng.

Imorse vaknade jag när David gick.
Trodde inte jag skulle kunna somna om, men det gick.. Till slut.
Vaknade vid nio av att moster messade mig, somnade om en stund till..
Vaknade strax innan tio igen.

Ska passa Robin & Evelina medans moster kör mormor till tandis.
Funderar på om vi ska gå ut på gården. Får se va de blir.
Ser varmt ute, men termometern visar inte mer än 8 grader.
Hade tänkt ha kjol och tight´s men får nog byta om.

Idag är jag ledig.
Ska passa ungarna någon timme först, sen vet jag inte vad som händer.
Moster skulle ev hjälpa mig putsa fönster. Får se om det blir så.

Nu måste jag i alla fall gö mig redo att gå upp till mormor.

Ha en underbar fredag fokes.
Puss Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards