♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Suss - 22 april 2010 08:36


Jag kollade om min gamla Lunarstorm fanns kvar, det fanns den!

Hittade en flik som heter 20 frågor. Tyckte det kunde vara kul   

Tyvärr fanns inte mina gamla svar kvar. Hade varit kul att jämföra.



•» Värsta känslan? : När jag får tankar om att någon kommer hända och sen gör det de.


•» Bästa känslan? : När jag vaknar upp bredvid min älskling på helgen och vet att vi kan ligga kvar hela dagen o bara mysa, om vi vill <3


•» Din första tanke när du vaknar? : På vardagar, åhnej. Känner mig stressad.. Helgen "Åhjaa,vad ska man hitta på idag?".


•» Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon? : En hysteriskt skrattande människa


•» Har du någonsing varit kär? : Är kär,just nu<3


•» Vad har du på väggarna i ditt sovrum? : Tapeter & färg? En hylla & en tv.


•» Vad har du under sängen? : Stativ till tvn


•» Ser på? : Tvn?


•» Lyssnar på? : Musik?


•» Skriv nåt smart! : *funderar* Jag é nog inte så smart. Haha!


•» Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem? : Hmm.. Vet inte?


•» Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? : Raderar alltig oviktiga sms med en gång. Men det senaste som ligger kvar står det "Hej! Vi har skickat en faktura till din internetbank på 414,00kr. med förfallodag 2010-05-16. Fakturan finns tillgänglig i din internetbank inom kort. Mvh Telenor" Nu vet alla hur min räkning var denna gången, haha!


•» Vad vill du bli när du blir stor? : Det vet jag fortfarande inte.. Någonting bra


•» Hur skulle dina vänner beskriva dig? : Vill jag veta det?


•» Vilket är ditt lyckligaste ögonblick? : Tror inte den dagen har kommit, än


•» Vad skulle du vilja bli världsmästare i? : Finns så mycket att välja, dans kanske?


•» Vilken kroppsdel klarar du dig utan? Får nog hålla med syrran, tårna


•» Vilken superhjälte kraft skulle du vilja ha? : Flyga med en capé, haha!


•» Vad är du beroende av? : Min mobil telefon, speciellt sms..


•» Vad skulle du ta med dig till en öde ö? : Det hade nog blivit Daviiid



Haha, va svårt det var!   Men det är ganska skoj sen när man kan se tillbaka på vad man svarat. Jäkligt synd att jag inte hade svarat på det tidigare..


Tjuva den gärna!

Av Suss - 22 april 2010 07:49

Igår när jag hade jobbat klart, jobbade fortfarande David. På kontoret..

Känns j*vligt pissigt att komma hem och han inte är hemma..

Vi har så lite tid ihop.. Han går iväg vid sex-sju på morgonen och sen ses vi inte förrens halv nio på kvällen. Sen jobbar jag varannan helg på det med. Det suger!


Sen känns det som att eftersom vi ses så lite, hinner man inte med att träffa sina vänner. (dom få man har,kvar..) Ja jo, hela förmiddagarna har jag ju tid. Men normalt så jobbar andra då.


På ett sätt så trivs jag med att jobba såpass få timmar men endå ha relativt bra lön. Men samtidigt så drabbar det så mycket och då önskar jag att jag hade ett normalt schema. (Fast när man tänker efter, hade jag haft ett "normalt" schema så ska folk hem för att äta middag osv, man har inte tid då heller?.. ganska tradigt det med? eller? Jag vet inte, aldrig haft ett normalt schema..)


Kände mig lite off igår.. Känns som det hänger kvar idag med.

Hade planer för en morgon promenad, men jag var så j*kla hungrig så det fick bli frukost först. Sen tittade jag ut och då ser det ut som frost ute, brrr tänkte jag bara och hamna framför datorn. Kanske lite senare när solen kommit upp lite mer..


Är det inte väldigt många gravida nu? Känns säkert bara så. Folk har gått med vinterkläder så man har inte sett något, förrens nu. Hihi!

En del är inte så långt gångna? gissar jag på.. Det är tur att man har tungan rätt i mun och inte slänger ur sig "är du gravid?". Tänk om dom bara gått upp i vikt över vintern? HAHA! Har ni gjort en sån tabbe nångång?


Känns som jag bara skriver någonting nu. Har inget egentligen att skriva om..

Tycker att det är väldigt lite kommentarer. Skriiiv!


Funderar fortfarande över det där med att sprida min blogg länk, för att få fler läsare. Kan inte riktigt bestämma mig.


Nu blir de nåt annat en stund, Vakna med the voice eller Bandit?


Puss & Kram Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards