♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Suss - 23 april 2010 08:19

Tudelooo



Först ska jag börja med att berätta att jag inte gjort något särskilt sen igår.

Igår, satt hemma, körde Nadja, satt hemma igen ända tills det var dags att gö sig ordning, äta och gå till jobbet. Jobbade mina timmar. Hände inget särskilt.. Va ganska lugnt. Pratade med min chef ang semestern jag skrivit upp, efter att alla andra redan skrivit upp sina veckor. Han sa att jag fick absolut inte överlappa någon vecka som någon annan valt. Så hejdå semester. Först var han riktigt otrevlig tills jag fick förklara att jag och han som jag tänkt "överlappa" min semester med iaf inte ersätter varandra på något sätt. Eftersom vi jobbar om varandra och ingen av oss jobbar för varandra när den andre är på semester. Det gick inte att lösa iaf! Sen påstod han att "om jag är sjuk vid dom veckorna" så vet han varför. Så skulle jag F*N aldrig göra! I förra året blev det tyvärr så att jag blev sjuk en vecka innan min semester började. Jag gick till läkare och fick intyg och allt. Nu drar han upp det som om att jag skulle ha ljugit! Jag låg med feber i 5 dagar! Det var inte alls särskilt roligt att må så dåligt på sin födelsedag kan jag tala om! Blev faktiskt riktigt förbannad för att han påstod att jag skulle göra något sånt. Hrmf! Så nu står jag utan semester på sommaren, får välja Juni eller sista veckorna i September. KUL! Egentligen får han inte lov att neka mig semester så som han gör. Men jag ORKAR inte bråka om detta varenda j*kla sommar. Sen fick jag även veta att jag ska jobba fredag, idag med den nya killen på kvällen. Även måndag kväll. Jag ska "lära" honom.. Visst det känns väl kul att man får lite ansvar o sådär. Men borde det inte diskuteras lite innan? Och i fortsättningen ska jag jobba med honom på helgerna. Tydligen så var det sista helgen som Katarina och jag fick jobba ihop. Snyft.. Ja ja, det blir väl bra. Förhoppningsvis.

Vid stängning så hade vi brottom. Min kollega skulle vara med på Debatt i Svt. Missade tyvärr halva programmet. Tror inte hon fick säga någonting iaf.. Hmm. David och jag slappade i soffan. Jag åt soppa och en ganska stor bit "gul ruta" bulle. Som jag sen fick ångra, fick så j*kla ont i magen! Vetef*n vad det är med min mage!


Idag vaknade jag när David gick. Pissväder är det ute. Hade det varit bättre väder hade jag gått en promenad. Känner mig rastlös.. Var vrålhungrig, en av orsakerna till att jag inte kunde somna när David gick. Lagade lite gröt med lite sylt & lite laktosfri mjölk till. Fick sådär himla ont i magen igen!?! Nu har det gått över, tror jag.. Fattar inte, vad är felet?

Vet inte vad jag ska hitta på idag.. Rastlös samtidigt som jag inte har lust med någonting. Jobbar inte förrens sent i eftermiddag, några timmar...


Ja det var väl allt. Tänkte göra en sån fråge grej idag med, som jag hitta på en tjej´s blogg.


När gick du upp idag? Klockan 06.55? Vaknade en stund innan det..
Diamanter eller pärlor? Diamanter.
Senaste filmen du såg på bio? Haha! Bra fråga, luftslottet som sprängdes? Ne vi såg nog någon mer efter det. Minns inte
Favorit TV - program? 2½ man är rolig.
Vad åt du till frukost? Gröt m sylt och laktosfri mjölk
Vad är ditt andranamn? Maria
Din favoritmat? Har inget direkt.
Vilken mat gillar du inte? Ärtsoppa tex
Vilken är din favorit - CD för tillfället? Använder man CD nu för tiden? 
Vilken bil kör du? Volvo v40, vinröd är den iaf . Haha!
Vilken är din favoritmacka? Räkmacka
Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? Nonchalanta
Vilka är dina favoritkläder? Inga för tillfället
Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? Värmen, vart som typ
Favoritklädmärke? Nya är diesel och miss sixty jeansen. Äger inga tyvärr
Var vill du dra dig tillbaka? Var? Hum.. 
Favorittid på dagen? Det är nog eftermiddag/kvällen. Om jag inte jobbar!!
Var är du född? Mölndal
Vilken är din favoritsport att se på? Helst ingen alls
Coca Cola eller Pepsi? Får nog välja Pepsi. Fast jag dricker det typ Aldrig
Fotboll eller ishockey? Ishockey
Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Nattuggla tror jag
Pedikyr eller manikyr? Manikyr
Några spännande nyheter att berätta för oss? Noope?
Vad ville du bli när du var liten? Det vet jag faktiskt inte
Bästa barndomsminnet? När man var så liten att man inte förstod och bara lekte
Varit i Afrika?
Nej
Nånsin rullat in någon i toapapper? Ne
Varit med om en bilolycka? Aa, fast de hände inget som tur var. (inte jag som körde)
Favoritdag i veckan? Lördag
Favoritblommor? Rosor
Favorit - snabbmatsrestaurant Sibylla eller kinamat? Kina mat
Äger du en cykel? Nej inte nu för tiden
Vem fick du senaste mailet från? En tjej ang ett par jeans
Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort i? Sån skit
Läggdags? Blir väl oftast runt elva
Senaste personen du delade en middag med? David
Vad sysslar du med just nu? Skriver detta och lyssnar på Vakna med the voice

 Hur många tatueringar? En. Som jag gärna inte hade gjort...


Ha en bra fredag!

Puss Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards