♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Suss - 28 maj 2010 18:49

 


Hittade den perfekta kylskåps magneten.

Det är ju Jag!    Haha!

Köpte dock ingen...


Har varit iväg till Allum, ensam.

Ingen som kunde hänga med mig.
Var ganska skönt att strosa runt där i sin egna takt.

Bytte det rosa linnet med kedjor på som jag köpte igår.

Fick bli en mindre storlek, såg inte klokt ut med M.
Hängde i armhålorna. Hum.. Inte snyggt.


Sen köpte jag en vår jacka som jag tittade på förra månaden,

när den var nyhet.

Nu var det 30% rabatt! Kunde inte låta bli!

Dessutom fanns det Min storlek, så den ropade ju att jag skulle köpa den. Heh!

Köpte nytt grönt te, luktar sååå gott. Hoppas det är lika gott som det luktar.

Blev två nya "brottar" linnen från JC.

Mina gamla börjar bli så utslitna.

Hittade ett par ap-snygga jeans med "muddar" ner till inne på Cassels.

Tyvärr fanns det bara antingen med rätt storlek runt midjan med fel mått i benen,

eller tvärt om. Jag hade sån tur att det fanns 2par kvar i hela Sverige och

dom kunde beställa hem dom från något av ställena. Så dom kommer i nästa vecka! Wii, jag som letat så länge efter ljusa jeans.

Köpte nya knivar att öppna paket o så med.

Har tappar bort min på jobbet,käckt att ha ett gäng i reserv!

Tittade även inne i Make up store, tänkte köpa ögonbryns skugga och en primer.

Men efter allt annat jag shoppat under dagen så får det vänta..

Man kan boka privat smink kurs där, visste ni det? 50 minuter så visar dom och tipsar vad och hur man ska göra. Funderar på att göra det.

Sen får man även köpa valfria produkter för 495 eller vad det var.

Funderar på att göra det.

Kanske köper grejorna då istället. Hih!


Mötte moster med familj när jag skulle åka hem från Allum.

Vi skulle vidare till samma ställe så jag tog med mig lilla Evelina i min bil.

Dom köpte en ny digital kamera och jag checkade glasögonen jag vill ha.

Hade med mig mina så dom kunde kolla min styrka och vad priset skulle bli för dom bågarna och glas. 4090 kronor!! DOOH!   

Ska kolla runt på andra ställen innan jag köper dom och se om man kan få det billigare än så. Hm.


  Snygga va!



Om en timme ska vi äta på Bambo med moster & familj. Mums!

Var jätte längesen jag åt där.

Det är synd att man blir så jäkla mätt så snabbt bara när man äter ute..

Älskling är dunder trött efter att ha jobbat dag & natt i två dagar.

När vi kommer hem blir det väl att hoppa i säng, ska jobba helg. Wie.


Ha en bra helg!

Pok Susannne<3

Av Suss - 28 maj 2010 00:20

Har struntat i bloggen ett par dagar nu.

Men här kommer lite updates.


 


Det kommer upp lappar i mina svale lite då och då. Rätt roliga. Hehe!

Denna gången var det riktigt äckligt. Usch


     


Jag var ute på promenad, årets första riktigt varma dag!

Blev nog runt 15 tusen steg den dagen, sammanlagt. Hih!

Joggade en bra bit runt sjön med. *stolt*


    Moster & jag var på City gross i Kungälv. Dom hade massa roliga saker där, bland annat skojiga tablett askar.

Anledningen till att vi var där var för att köpa presenter åt lilla Robin.


  Ego bygger lego. Nya linnet & nya blomman i håret!



  David och jag var på Liseberg en timme i lördags för att spela.

Kammade hem stjärnvinst på toblerone efter en kvart. Hehe!

David vann lite "små vinster" med ;)


 

Här ser ni en del av mina senaste köp. Hehe!

Äntligen har dom vit/rosa adidas skorna kommit. Men! Dom var tyvärr liite för stora. GAH, alltid e det nåt! Fixade det med att köpa en iläggs sula. Så nu funkar de. Nya linnen från H&m och lindex. Kunde inte hålla mig köpte likadant fast i olika färger. Heeh! Börjar bli Katarina varning på mig. Lämnade mina reebok skor hos skomakaren, han fixade hälarna. Vetef*n om de blev mycket bättre. Hum.. Får väl testa ett par ggr. Synd när dom nästan oanvända. Hm.. Ny väska, liten braig när man ska ut. Jag som går ut så ofta. Hehe! (not) Alltid velat ha en väska med sånt "knäppe". Har länge funderat på att köpa converse, men så tycker jag att alla´s converse slits sönder så snabbt. Hittade ett par fejk för två hundra spänn i ljusrosa. Får se hur länge dom håller, men dom är sjukt söta!


Har även beställt hem ett paket från svensktkosttillskott som jag satt igång med. Får se om de blir nåt resultat. Har försökt föra mat dagbok, mäta och väga mig. Jag äter sjukt dåligt. Hoppar över massa o har mig. Inte braa.. Det tänker man inte på när man inte antecknar. huh'


Jag gjorde något riktigt dumt i förra helgen. Ångrade mig som f*n. Nästan en vecka senare, med mycket tårar och ont i magen så har det nu löst sig.   

Har lärt mig en läxa.


Hatar att vara ensam. Det är inte min grej. Blir bara deppig.

Nu får min älskliing komma hem o pussas med mig!!


Blev ingen bra update. Men den får duga.

Var förresten o fixade mina naglar igår. Blev fransk manikyr. Så schniggt!


Pok Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards