♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg under maj 2010

Av Suss - 6 maj 2010 13:09

   Solen skiner!




Tisdag: Vaknade av att det borrades. Blev helt livrädd. Trodde dom var inne i lägenheten! Flög upp ur sängen. Sen var jag vaken. Gjorde inte så mycket... Började halv två. Efter jobbet åkte vi till gymmet. Blev en mjukstart.. Känner verkligen inte för att träna alls.. Hum..


Onsdag: Jag gick upp när David gick till jobbet. Tur var det för tjugo i åtta kom "bredbands gubbarna". Jag gjorde mig redo, packade ihop frukost och gick till mormor. Var där mer eller mindre hela dagen.. Började jobba sent.. Efter jobbet kom  David och hämtade mig. Vi åkte till hans päron och sa hejrå.. Dom ska till Frankrike med husbilen.


Torsdag, idag: David tog lite sovmorgon. Mysmys<3 Jag tog en promenad runt Ranne.. Mötte mamma, tog hunden och gick till affären för att köpa lite frukost och lunch/middags mat. När jag ätit frukost åkte jag och hämtade upp pappa. Vi skulle lämna in sommar däcken för att få nya vikter och dom skulle även sättas på. Vi stod där en lååång stund. Till slut kom dom fram till att dom måste hissa upp bilen för att kunna byta däcken. Man kan nämligen inte få under en domkraft under bilen när det är så låg som den är.. Hissen var upptagen så vi skulle återkomma lite senare. Jag börjar jobba om ett tag så jag hinner inte med det, pappa fixar. Vi tog en fika hemma hos mig.. Nu har jag latat mig framför datorn ett tag, ska fixa klart maten och sminka mig innan jobbet.


Tjingeliing !

Susannne<3

Av Suss - 3 maj 2010 08:09

Hänt i helgen :


Typ ingenting... Jobbat mest.


Fredag,tog jag en oväntad promenad runt sjön med Caroline & Enya.

När jag kom hem åkte jag ner till Maxi o köpte med mig frukost hem till m & p.

Sen fastnade jag där. Vi satt o tjöta, glodde på tvn. Tills m skulle iväg på möte. P, Cervo och jag hängde med. Tog en promenad i Slottskogen medans m var på mötet.. Där var dom i full fart med att ordna för Valborg´s firande. När jag kom hem satte jag igång med att göra mat, blev Carbonara. David kom hem, vi bestämde oss för att åka in till stan och lämna tillbaka de rosa jeansen jag köpte förra fredagen o sen tänkte vi kolla Cortegen. När vi var påväg in mot stan börja det spöregna! Och när vi parkerat o är påväg mot affärerna ser vi att dom stängde för fem minuter sen! GAAH. Vi sket i Cortegen eftersom det regnade så mycket. Stannade för att kolla om det gick någon bra film på bio. Men det gjorde det inte och dom flesta började klockan nio.. Åkte hem, med stopp på Maxi för att köpa med oss lite gottit. David köpte Avatar filmen, som vi gosade ner oss på soffan o såg. Den var jätte bra. Ångrar nästan nu att jag inte såg den på 3D istället. Hum.. Det var allt den fredagen.


Lördag, upp å hoppa. Dags att jobba. Började som en söndag, så det var iaf skönt.. Kände mig ap-stressad över att jag skulle jobba med den nya killen. Vid öppning var jag helt genomsvett. Blev att jag fick göra lite mer än vad jag brukar göra. Men det gick bra iaf! Hela dagen gick väldigt bra. Vet inte varför jag stressat upp mig så. Onödigt.. När jag kom hem fixade vi wook. Blev as stark! Inte så jätte gott.. Vi glodde väl på tvn, eller vad vi gjorde? Sen tog vi en promenad. Hämtade Cervo så han fick sig en lite längre promenad. Stannade hemma hos m & p en stund.. Åt ostbollar, dom e så j*kla goda! När vi kom hem var det bed tajm<3


Söndag, vi öppnade som vanligt.. Allt gick bra under dagen. Vi hann tyvärr inte riktigt med allt vi skulle men det får chefen acceptera. Efter jobbet fixade vi tacos. M kom förbi precis när vi skulle äta. Hon stannade en stund å tjöta. Resten av kvällen gosade vi bara på soffan. Ne det gjorde vi inte alls det för vi badade också. Jag köpte ju badbomber för ett tag sedan. Usch.. Köp aldrig det. Den ena luktar värre än den andra! Det är verkligen ingenting för astmatiker. Känns som man får svårt att andas utav de starka dofterna.. Blääeh. Sen var det bed tajm<3


Måndag, idag.. Vaknade när David gick till jobbet. Nu klockan åtta började tvätt tiden. Blev ganska mycket tvätt bara för jag sket i det i fredags. Hmmz.. Tänkte jag ska ta o städa lite här hemma under tiden. Får väl börja med lite energi, frukost! Kom på att jag glömt köpa kesella. Buhuu.. Får väl äta en rågmacka istället. Så tvätt & städ är vad som gäller idag. Iaf under förmiddagen.


        Lite bilder från när jag tvättade... Heh!


David & jag har haft en paus från gymmet, idag sätter vi igång igen!

Funderar på ett body pump pass. Hmm, får se hur det blir...


Ha en bra dag, puss & kram Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards