♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Suss - 22 juni 2010 17:40

  Klänningen går inte att få tag i. Suck

Jag var på Allum en sväng för att prova byxdressen, vilket jag gjorde. Satt inte så fint som jag hade tänkt mig så jag struntade i att köpa den. Kommer jag ångra mig? Ja förmodligen! Frågade inne på Gina tricot efter klänningen, dom hade inga kvar och hon hjälpte mig att ringa in till stan för att kolla om den fanns. Slut slut slut över allt! Buhuu. Jag fick klämma o känna på en som någon hade lagt undan för jag tänkte att om jag ändå inte gillar den så behöver jag ju inte kämpa mig att leta! Blev ännu mer sugen på den! GAH typiskt. Inne på Lindex när jag provat byxdressen fick jag syn på ett par jeans shorts som jag sett på hemsidan. Provade dom och dom satt som en smäck! Kunde inte låta bli att köpa. Dom påminner lite om jeansen jag köpt på blocket! Sen fastna jag bland accecoarerna som det var rea på. Blev två skärp, ett halsband och en väska. Ups.. Efteråt fick jag lite ångest. Ringde syster o prata av mig. Kändes inte ett dugg bättre efter att jag pratat med henne. HAHA! Denna månaden har jag förköpt mig tror jag. Har handlat o handlat o handlat. Det börjar bli dammigt i plånboken. Tur att det är lön på torsdag. (fredag?) Denna gången får jag nog lägga undan lite pengar på något annat ställe än mitt sparkonto så jag inte kan köpa så mycket.


Jag skall ta kort på det jag köpt. Så dom som är intresserade kan kika!



Imorse tvättade jag. Började min "semester" med det. Segade mig mellan varven, meningen var egentligen att jag skulle städa. Jag sköt på det o plötsligt var klockan så mycket.  Struntade helt i det och åkte till Allum.


Jaja, nu ska jag krypa ner på soffan med min älskling.

Pok Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards