♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Suss - 23 juni 2010 09:43

 
  

F*N skulle gjort bakgrunden svart. Men shit the same. (Jag ändrade, blev lite bättre iaf!!)

Här är shortsen jag köpte. Lägger upp bild senare när jag har dom på mig.

David tyckte dom kunde vara kortare baktill så man såg rumpan mer. Hehe!

Så snuskig :9   Såna super korta shorts går jag helst inte ut i, tycker man får ha snygga ben om man skall göra det!


Tittade efter skärpen och väskan på hemsidan men dom fanns inte med där så jag får fota dom också. Köpte örhängen med, vet inte om jag skrev det igår? 4par på JC? Ska se om jag får till några foton. Tycker dom blir så kassa oftast.


Jag kom på en plan ang den blommiga klänningen. Jag skall ringa till en annan stad o kolla. Givetvis där jag känner någon så isf får någon hjälpa mig att köpa och sen skicka ner den! Hihi.


Ska även ringa till Comviq idag å kolla hur man skall göra nu när jag ska byta operatör. Vill ta med mitt gamla nummer o sen även köpa en ny mobiltelefon.

När min syster bytte o hade sig så blev det så lång tid innan hon kunde använda det o så vill jag ju helst inte ha det. Jaja, vi får se vad dom säger..



Vaknade imorse utav att det borrades, nu igen! GAAH.

Får ingen lugn & ro på min semester.. HMZ!

Idag tänkte jag att det får bli städdag, eller städfest som Nadja & Fia kallar det.

Igår fick jag mig ett litet mindre utbrott (inte så jag skällde eller så men talade väldigt bestämt, hehe), tycker inte det är nå skoj att städa när det blir skitet och äckligt med en gång. Även om man jobbar hela dagarna kan man väl hjälpa till lite?? Vet inte om något gick in eller inte men det återstår väl att se..

Jag är FETT trött på att diska för jämnan. Ge mig en diskmaskin!



Är vrålhungrig, åt inte så bra igår. Hmm.. Endast 3 knäckemackor till frulle och sen sallad på paprika till lunch,mellanmål och middag? Haha!

Ska rota fram något, lite äggröra hade varit gott.


Pok Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards