♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Suss - 28 juni 2010 11:42

Heej!


Jag hade en jätte bra Midsommar med syrrorna,våra respektive och några vänner.

Började med att grilla hemma hos pappa.

Sen åt vi efterrätt hos Sofia.

Sen tog vi buss & spårvagn in till Liseberg, där vi gjorde 5 kamp.

Här kommer liite bilder som var från våran kamera.

Det var inte så många som blev så bra. Men det kommer fler sen från syrrans!


  Såg nu att jag hade ju sminkat mig helt konstigt!   

Borde inte lagt den mörka ögonskuggan så långt upp. HUM!


Ellinor fixade drinkar.    


   Syster tyckte den var super god!


Ellinor & David tjötade om USA..  


   Älskling softade i soffan medans vi tjejer fixade med maten! Oj kom på nu att jag inte fick med någon bild på dom andra grabbarna!

Får fixa det! Dom var så suddiga....


     


MAAAAT!



 

Älskling & jag pussades <3



 




 Cervo var trött. Han låg mest o nanade...


  In action !



Kvällen avslutades hemma hos syster med att dom kastade ostbollar som Ellinor skulle fånga i munnen. Gick sådäär   


   



Där emellan var vi som sagt på Liseberg, men dom bilderna har jag inte än.




Annars har det inte hänt så mycket.

Jag jobbade igår. Gu va snabbt man vänjer sig vid att vara ledig.

Hade jätte gärna varit mer ledig.


Idag skall jag iväg på fotvård med svärmor. Ska bli mysigt att umgås.

Min mormor fyller 61 idag. HURRA HURRA! Hon är hos sin syster å har de gott.

Får träffa henne ikväll.

Ne nu ska jag rota fram nåt mer att äta, har bara fått i mig en smoothie.

Gjorde förresten lite pilates förut. Hoppas det ger resultat i längden!!


Ha de gott ! POK Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards