♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Suss - 6 augusti 2010 08:51

Heeej !



Idag är jag uppe klockan åtta bara för att tvätta, på min lediga dag åh allt.

Kände att jag var tvungen, det var sådär sjukt mycket tvätt igen...

Blev lite sen med första svängen eftersom mina ögon inte ville öppna sig.

Ska ner till tvättisen runt halv-tjugo i igen, tycker klockan går sjukt långsamt?


Har på tvn i bakgrunden med något sjukhus program.

Alldeles nyss födde dom en liten bebis, blev alldeles rörd av att se föräldrarna.

Dom såg så himla lyckliga ut!

Det måste vara den bästa stunden i livet, när en "liten varelse" kommer ut som man skapat ihop.


Igår började jag med pulvret, igen. Var ett tag sen jag gjorde förra försöket.

Fattar inte riktigt, det står på att man skall byta ut 1-2 mål utav 3.

Men en del kör ju på med enbart pulver. Beror det på vilket märke/sort man har, eller gäller det alla pulver? För många kör ju på med enbart pulver i början?

Körde bara pulver igår iaf, jag var hungrig nästan hela tiden.

Trots dom hunger & sötsug dämpande tabletterna. Hmm..


Idag funderar jag på att lägga in lunch, en sallad. För jag döör av hunger!

Fick nog inte i mig så jäkla många kalorier igår utav bara pulver.

Känns ju som svält och det är ju inge bra?


Önska man slapp kämpa så mycket. Vill bara gå ner ett par kilo, mest egentligen bara att "det lösa" ska tajta till sig. Tränar det gör jag ju och äter inte direkt jätte onyttigt? Hum.. Vill hitta "min grej".. Men hur!?



Igår hade vi lite syskon träff på systers jobb.

Han tyvärr inte vara där så himla länge men de va gott o träffa dom en stund.

Jag älskar Er <3



Idag är det alldeles grått, mörkt och regnigt. Lite mysigt men ganska trist med.

Hade varit gott att bara ligga å mysa på soffan framför film med älsklingen.

Men han e ju på jobbet, inte lika mysigt ensam.

Och dessutom håller jag ju på med tvätt. Puh


Häromdagen var jag med moster, barnen och "Fis" på Ikea.

Fick med mig lite småpill hem, typ en glas skål o så..

Vi var även iväg å köpte en ny dragkedja till min vita klänning.

Den där tyg affären hade ås sjukt mycket fina tyger!

Blev såå sugen på att börja sy mina egna kläder.

Man kanske skulle investera i en sy maskin?

Jag bara drömmer. Blir väl aldrig så..



Neh, nu har jag väl babblat av mig en hel del crap.

Nu ska jag ta mig en pulver omgång.



Pok Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards