♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Suss - 1 september 2010 09:14

Jag köpte schampo,balsam,hårspray & mousse till mig på Gekås. Hehe!




Imorgon fyller min älskling år. Ska iväg å köpa present till honom om en stund.

Tänkte få tag i Katarina så hon kunde åka med, men hon verkar sova.

Bara jag som e dum å vaknar klockan sju när jag börjar jobba i eftermiddag!

Klockan ett ska jag iväg å hälsa på optikern.

Jag och syster åkte för att checka glasögon igår. Dom jag spanat på fanns kvar, blev orolig när jag inte hittade dom på Dolce & Gabbana´s hemsida.

Hade sån tur att det fanns 1 par kvar! La undan dom och idag ska jag göra undersökning osv.. 4 tusen jävla kronor kommer dom att kosta mig!

Ungefär samma summa som dessa jag har nu kostade för 3 år sen.

Önska att jag kunde göra en laser operation istället, så jag slapp köpa glasögon.

Men om man nu ska köpa ett par så kan man ju lika gärna köpa ett par man tycker om, eller hur?



Vet fortfarande inte VAD jag ska köpa till David i present. Han önskar sig inget?

Å han vill inte ha nåt kalas.... Hum.

Han ska nog få en present vare sig han vill eller inte! Hihih


Mina visdomständer bråkar, igen. Har sviin ont!

Fattar inte vad man ska med dom till? Och varför ska det ta så lång tid för dom att växa upp?! Har hållt på i säkert 6 år nu och dom är fortfarande inte framme!


Ne nu ska jag sätta dit ett par ögon, sen åker jag nog iväg en sväng.

Skönt att gå runt i affärer innan allt folk vaknar till liv. Hehe



POK Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards