♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Suss - 8 september 2010 10:49

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!



Blir tokig på mina visdomständer. Den på höger sida i nere käken har hållt på i veckor nu! Imorse när jag åt frukost så plötsligt sprängde det som bara den. Trodde att någon mat rest hade hamnat under tandköttet men jag borstade o hade mig, det är nog bara tandköttet som är på väg att spricka. Är så jäkla trött på´t. I 6 års tid har dom hållt på, minst! Blir dom aldrig klara!?    



Idag fick jag mig lite sovmorgon. Har inte vaknat trots att dom brötat på utsidan. Vaknade strax innan tio, av mig själv. Känner mig något piggare idag än igår. Har bokat tvätt tid, som börjar klockan tolv. Känner inte alls för det,men vad har man för val när det är en masssa tvätt?!


Längtar till helg. Är så trött på allting, vill bara vara. Trots att jag var sjuk och hemma i förra veckan å fick "vila upp mig". Kollade med chefen igår om det är okej att jag tar semester i December. Det gick bra, men Inte vid jul. Hum.. Det dumma är att jag har för mig att förra året frågade han mig om jag ville jobba eller inte, för att det fanns personal så det räckte om jag ville vara ledig? Eller kan det vara så att jag minns fel? Kanske var nyår? Han sa att vi alla måste ta ut alla våra semester dagar detta året, eller ja tills i April nästa år. För dom har tydligen ändrat så att man inte får ut sin semester i pengar längre. Attans! Åh jag har 21 betalda kvar plus 10 sparade. Hum. Känns som det är onödigt att ta ut semester om man bara ska lata sig? Sen så tror jag inte att han accepeterar att man tar bara någon dag här o där. Utan att man ska ta minst en hel vecka. Kanske kan bli en skidsemester detta året också. Fast jag kan inte påstå att jag är jätte sugen på det, i så fall vill jag ha med mig någon som är lika käzz som jag så jag inte behöver åka ensam. Hahah.. Och någon som tröttnar lika fort som mig å vill dricka bärs istället.



Apropå semester, pengar osv. Jag har sparat pengar i en sparbössa som man måste öppna med konservöppnare. Det börjar bli dags att öppna den. Nästan helt knök full. Det ligger allt möjligt där i, 500-100-50-20 och massa mynt. David är som ett litet barn, har tjatat på mig hur länge som helst att jag ska öppna å kolla hur mycket det är i. Hehehe. Dom é grymma dom sparbössorna,eftersom man inte kan smyg öppna dom å sno pengar. Nästa gång ska jag bara spara stora valörer, som 10:or eller nåt.



Nä nu måste jag dra av alla lakan o grejs, börjar närma sig tvätt tid.

I eftermiddag blir det jobb ett par timmar. Just det! Ska ringa nagel tjejen å boka om min tid. Denna gången tänker jag lägga ner det, tar bort dom!

Dessa rosa har blivit jätte slitna, dom blev slitna på bara 2 veckor eller nåt. Lägger i alla fall ner det över vintern. Det är ju så modernt med att bara ha nagel lack i olika färger nu så det gör ju inget.


Och en sista grej! Hade mina nya glasögon på mig igår. Fick jätte mycket komplimanger!     Hihihi..



POK Susannne<3



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards