♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Suss - 13 september 2010 11:25

Halloo


Har ni överlevt helgen?

I lördags åkte vi med David´s pappa till Elmia för att kolla på husbil & husvagnar.

Vi kom iväg runt elva och var framme vid halv ett tror jag..

Det var huuur mycket folk som helst. Puuh

Fick ont i fötterna bara någon timme efter vi kom, hehe..

Tappade bort David & hans pappa efter typ en halv timme.

Jag kikade in i en husvagn o tänkte att jag hann kolla snabbt innan dom hunnit så långt, men när jag kom ut så var dom borta!

Fick lite smått paniik men dom hade inte hunnit så jätte långt så jag hittade dom strax igen. Heheh!

Precis innan vi skulle dra oss så kikade vi in i en as fin husvagn, det var som ett litet hotell rum. Först när man kom in så var det kök, och mitt emot alltså i andra änden av husvagnen så var det en stor flott säng, såg precis ut som på hotell!

Synd att jag inte såg vad den hette,kunde jag letat upp en bild på den.

Runt fyra tiden åkte vi hem och runt sex var vi hemma. Helt slut i både ben & huvud! Vi åkte ner till Maxi för att köpa oss en bruk soppa, eftersom vi bara ätit lite frukost och en korv med bröd under dagen.. Blev as mätt! Åh det var inte riktigt meningen, skulle bara inte vara såå hungrig eftersom vi skulle iväg på restaurang med Landeruparna vid nio. Hmm

Var fortfarande mätt när vi kom till restaurangen, svårt att bestämma vad man vill äta när man är så mätt. Vi var på pasta+, riktigt gott! Jag tog en pasta rätt, tyckte dock att bandpastan var nåågot för bred och lite smaklös, men det som jag fick till kött och någon sås var super gott! Efteråt hade vi bokat nattbio, vi såg The American. Riktigt kass film, vi var inte långt ifrån att somna! Åh det var så jäkla kallt inne i bio salongen! Brrr

Aldrig mer nattbio, speciellt inte när man varit uppe tidigt.. BAAH!

Jag körde oss till och från stan. Usch, tycker det är jätte jobbigt att köra i mörker.. Måste verkligen öva mig på det! Blir ju aldrig att jag är ute och kör på kvällarna så jag har inte fått in mörker vana. Heheh

Regna gjorde det också, vi var alldeles pisseblöta när vi kom till bilen.

Hemma i sängen när klockan var 02.00, somnade bums!


I söndags tog vi sovmorgon. Sov ända till 11-12. Välbehövligt.. Sen slappade vi fram till klockan var 14-15, då åkte vi till David´s päron. Han skulle byta lampa på bilen. Vi fikade och sen åkte vi för att tvätta av bilen. Eller ja, David spolade av den medans jag satt inne i bilen å spelade Angry birds. Hehe. Handlade nya lampor och tog oss en Mc Flurry vid Stig center. Det hade kommit en ny flurry med Magnum smak. Var inge vidare alltså... Hm

Handlade mat på vägen hem. När vi kom hem slängde vi ihop en lasagne å kollade på Ensam mamma söker. Varför kan dom inte göra en med "Ensam pappa söker?" Kom med nåt nytt!! Efter det checkade vi sista avsittet av Sopranos. Tyckte slutet var riktigt dåligt. Som i alla andra serier typ, nästan alla dör och några lever vidare som ingenting. Käääzz!


Idag vaknade jag av borrandet igen. Måste köpa mig ett par öronproppar. Jag orkar inte med det ljuder mer! GAAH! Klev upp klockan åtta och gick upp till mormor, vi käkade frukost och sen gick jag ner till mig igen. Då hade "gubbarna" frukost rast eller nåt, sen vräkte jag på musik på högsta volym så jag har inte hört nåt mer. Heheh...


Igår kväll fick jag galet ont mellan axeln och upp emot örat!

Idag är det bättre, men gör fortfarande ont. Fattar inte vad det är?

Förresten så har jag fått några blåsor på öronsnibben, jäkligt trött på långdragna förkylningar som inte vill ge sig och bryter ut i nåt annat. BLÄÄÄ

Någon som har tips på hur man blir av med allt vad förkylning heter!?


Börjar jobba om ca 3 timmar, funderar faktiskt på att vila. Men då börjar dom väl såga igen. Hum.

Har en del att städa annars.. Mina garderober ser för jävliga ut.

Men det är trååååkigt, har ingen lust. Hehehe


Förresten, jag efterlyser ett par Boots med nit "halsband" på sig. Sett 2 tjejer som har såna. Liknar dom som finns på Dinsko, men jag är inte säker på att det är dom. Är riktigt sugen på att åka till Dinsko å kolla. Meen, jag borde inte..

Har inte pengar till några boots nu ändå.


 

Dinsko. Det kan nog vara dessa.. (?)



Efterlyser även en värme resa i December. Någon som har tips?

Satt igår kväll å letade på bland annat ving och även på destination....

Blir bara irriterad. Alltid é det nåt som inte stämmer..

Skulle ju vilja åka till något varmt ställe om man ändå ska åka.

Tips tips tips!!


Nu ska jag roa mig med något annat, blev ett super långt inlägg!

POK Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards