♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Suss - 14 september 2010 14:23

Vaknade som vanligt utav borrande & sågande.

Känns aldrig som dom blir färdiga!

De jobbiga är att dom sätter igång runt 7.30, jag sover fortfarande medans dom sätter igång och runt 8.00 vaknar jag å har stått ut med oljudet i sömnen och vaknar å har ont i kroppen pga ljudet!? Konstigt.

Och när jag väl vaknat till liv så tar dom sin frukost. Hmz!

Kilade upp till mormor när jag gått upp, vi åt frulle ihop, sen gick jag ner till mig o duschade snabbt. Åkte ner till Maxi för att handla vichy vatten o lite annat åt mormor.. Skulle egentligen fixat med garderoben,men det blir uppskjutet en dag till. Har verkligen ingen lust med den där jäkla garderoben. BLÖH.

Såg på FB att Nadja va hos frisören så jag kilade dit o sa hejj. KUWL!

Jag har fått blåsor på mitt öra, inte så lite heller. Trodde jag hade medicin att lösa ut för det på apoteket men tydligen hade det gått ut eller nåt. Hmz..

Mormor och jag käkade lite pytt i panna när jag kom & sen löste vi kors ord.

Kilade ner till mig en stund, hamnade såklart framför datorn.. Nu är det snart dags att gå ner till jobbet, skönt att det slutat regna.

Såg nu att det var ju inte så stor idé att jag putsade fönstrena när dom satt in dom, nu ser dom helt för jävliga ut efter att dom sågat o haft sig hos grannarna..

Jaop, jobb ett par timmar sen hem å gosa med älskliing<3


POK Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards