♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Suss - 25 november 2010 11:07

Shululu. . .   



Fick plötsligt lust att uppdatera min blogg lite..

Gjorde naglar hos Ellinor mormor´s granne för ca 1½ vecka sen.

Hon har gått sån kurs, så hon behövde någon att öva på.

Jag fick bli den första försökskaninen.

Såhär blev dom   duktig!

Tyvärr så började dom släppa lite i kanterna efter ett par dagar.

Fick komma tillbaka å fixa till dom lite grann.

I förrgår fastnade jag med lill nageln i ugnsluckan å den gick av...

Igår började en del av materialet gå av, ner mot nageln.. Paniiik!

Fick för mig att jag skulle ta av dom, helt!

Men när jag kom till Ellinor så ville jag inte ta av dom, egentligen. Hehe

Hon fixade till dom så gott det gick o så bokade vi in en tid i nästa vecka

så jag kan byta till glitter o sådär..

Man känner sig så mycket finare och fräschare med fina naglar.


Jag har gjort lite små shopping över nätet, köpte en löpare med strass och sen kunde jag inte låta bli att köpa den lila duken till. Hehe

  Från H&M, det såldes slut nästan med en gång.

Jag hade sån tur med löparen, jag skickade ett mail och frågade om dom får in den igen. Fick först ett mail att dom inte visste osv..

Sen  skickade jag igen, innan jag hade sett det första mailet.

Då skrev någon tillbaka att dom bokat en åt mig och om jag inte ville ha den så fick jag höra av mig. När jag såg det mailet hade det gått två dagar och löparen var redan skickad. Var helt säker på att jag skulle få den vita, som jag inte ville ha. Men när paketet kom så var det den svarta! Snacka om att jag blev glad!

Igår fick jag för mig att jag skulle ha den lila duken också. Först så fanns den inte, men sen plötsligt var den där. Wii! Kommer hem om ett par dagar...


Har även beställt två örngott med söta texter på..

    Sweet!


Och en mysdress till mig själv. Det var ett set, S var slutsålt så jag chansade på M. Först när jag tog på mig brallorna tyckte jag dom satt helt okej, men efter en stund på så blev dom slappa. Men nu har jag typ användt dom så jag får väl behålla dom ändå.   Myspys.


Var på Ikea härom dagen med David, köpte 2 små boxar och en diskborste.

Igår var jag där igen, med Katarina & Nadja.

Köpte nya glas, har råkat gö sönder dom flesta... Hade en period som ett glas i veckan gick sönder eller nåt. Hum. Fipplig?

Fick även med mig två nya te bollar.



Har tränat mån, tis och onsdag.    Helt slut i kroppen idag.

Fast det inte direkt varit någon hårdträning.

Idag är det paus, om inte David vill träna ikväll. Får se vad han säger.

Apropå detta med träningen.. För exakt ett år sedan hade vi skrivit upp vikt, mått och sånt på datorn. I förrgår kollade vi det som vi skrivit upp och vi båda hade gått ner ca 1½ kilo sen dess. Hahah. Knäppt. Fast med måtten var det väl sådär med... Vill verkligen gå ner till samma som jag vägde förut, innan jag träffade David. Innan jag träffade honom mådde jag visserligen inte så bra, så det kanske är hälsosamt för mig att ha gått upp lite grann. Heh

Vill iaf, det är "bara" ca 6-7 kilo.


Under ett par dagar nu har det kommit en hel del snö.

Här uppe i Ranne har det lagt sig ganska mycket. Myys!

Vinterland! Bästa med Ranne på vintern.

Nere mot stan är det bara slask o sånt shiet.


Nä om man skulle ta och få nåt vettigt gjort,

som att vika och lägga in alla kläder som jag tvättade i förrgår. Pust

Inte nog med att man ska tvätta så åker jag på att vika in det med. Blöh   


POK Susannne<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards