♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Direktlänk till inlägg 29 november 2010

Jul på Liseberg «¬

Av Suss - 29 november 2010 11:30

WHATAFAAAN


Hade skrivit ett hyffsat långt inlägg igår kväll,

sen när jag sparade å skulle kolla var det borta! Grrr


Får göra ett nytt.


Mesta tiden i helgen gick åt till att springa i affärer..

Letat efter vinter skor till David.

Varför finns det inga som är snygga men varma?

Och varför finns det så jäkla mycke skor till tjejer men inte killar!?

Sa till David igår att jag kanske skulle bli sko designer och han kan va min modell.

David har svårt att hitta skor alltid, eftersom han har så stora fötter   


I lördags kväll gick vi till Liseberg med Nadja och några..

Sviiin kallt! Men mysigt.

David han vann 2 stycken stjärnvinster.

Nadja blev "sur" för hon vann bara små vinster. Hihih

Jag köpte en jätte snygg mössa i skinn och ett par handskar.

 

Ser ut typ såhär. Skall ta en bild på min sen när jag snyggat till mig.


Igår shoppade vi hela dagen, sen fikade vi hemma hos svärföräldrarna.

Eva gjorde våfflor och varmchoklad. Mysmys  


När vi sprang runt och letade skor till David hittade jag ett par som jag tyckte

var snygga! Timberland ..

   

Någon utav dessa var det.

Fast jag har ju redan ett par Helly Hansen som jag köpte förra året!


Såg en reklam igår där dom säljer billigare Mine grejor.

Önskar mig sånt i julklapp.

Funderar på att beställa hem typ 2 av varje själv..

   

Behöver nämligen 8 tallrikar, 8 assietter och 2 glas.

Snyggt!


Väntar på min lila duk från h&m.

Kommer bli kanon fint!

Köpte förresten en lila bh från h&m´s hemsida, men trosorna fanns inte.

Så jag köpte dom i affär igår.

Måste ju ha matchande!


Någon som har tips på vad man kan köpa i julklapp till David?

Han önskar sig aldrig nånting...


Förresten! Var sååååå nära på att köpa ett Wii i helgen.

Men jag ångrade mig i sista minuten.

Vet inte om det bara är "Ha begär" eller om jag verkligen vill ha det.

Kostade ju "bara" 1500:- nu.


 

En sån här glögg kanna vill jag ha.

Men 399:- , hmm vill man lägga det när man själv inte dricker glögg?

Får önska en. Hehehh


I helgen har vi tjockat oss med massa gott.

Ny vecka, nu kör vi på.

Var på gymmet med Nadja nu för en stund sen.

Nu skall man bara hålla in på allt gött.

Svårt i jul tider, men vörtbröd o allt annat gott!!   


Nä nu skall jag duscha o göra mig ordning.

Mormor ringde å ville ha hjälp med att bädda om sin säng.


POK Susannne<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Suss - 9 december 2014 07:55

Nu har jag inte skrivit nåt på flera månader. Förr älskade jag att skriva av mig men jag verkar ha tappat det. I Augusti började lilleman på dagis. Strax efter sin 1års dag. Dock inte på heltid :) Jag fick nytt jobb på bemanningsföretaget Sto...

Av Suss - 22 juni 2014 10:09

Det gick inge bra att börja blogga igen? Det är nog inte min grej.. Det är fullt ös nu för tiden. Jesper har utvecklats som bara den. Han går! Vid 8 månader gick han ett par steg första gångerna. Sen har han haft en paus och vid 10 månader går...

Av Suss - 15 april 2014 23:12

I söndags flyttade vi klart allt till den nya lägenheten. Så sen dess har vi sovit här. Trodde vi flyttade till större men de är inte alls svårt att fylla upp skåp & lådor. Svårt att bestämma hur man vill ha allt också.. Imorgon kommer den ny...

Av Suss - 23 mars 2014 13:43

Hallo!   Hade tänkt att börja skriva av mig lite då och då igen.Tanken med bloggen är mest att familj & släkt skall få ta del av våran vardag med lilla Jesper. Därför är bloggen nu mera lösenords skyddad. Tänkte börjat om från början med en n...

Av Suss - 6 oktober 2013 07:34


Oh jag har glömt att berätta nåt! Den 11/8 fick vi en liten son :) Världens finaste...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards