♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Suss - 7 februari 2011 23:18

 

Såhär såg mitt ultraljud ut sist,mer eller mindre..

(bild tagen från google,babycenter)


Jag var på återbesök hos gyn idag. Ensam   

Jag fick inga positiva svar idag heller. Fick alternativet att skrapas eller ta medicin för att få bort resterna som inte försvunnit. Jag vill bara att det skall vara över!!

Först när gyngubben frågade mig vilket jag ville göra så blev jag helt ställd.

Bestämde mig för skrapning, det lät minst ont.

Då skulle man få bli sövt och dom tar någon slags skrapa grej åh rensar ur.

Med medicin fick man lov att vara hemma, man kommer att få ont och blödning!

Fast när han sa det lät det som man skulle mer eller mindre avlida!   

Tyckte inte om den gyngubben.

När jag sen fick prata med en sköterska så hade jag där i mellan också pratat med familj som avrådde mig från skrapning som första alternativ!

Ändrade mig, sköterskan fick tala med gyngubben.

Sen fick jag en massa tabletter med mig hem som jag skall ta imorgon...

David skall stanna hemma för att "ta hand" om mig...

De sa dom att man skulle, alltså ha någon hemma hos sig.

Hoppas verkligen att det rensas ut nu så att detta kan va över nångång!

Vill inte mer nu!   


Tankar snurrar runt i huvudet.

Vet inte vad eller hur jag skall skriva.

Nu tänker jag gå och lägga mig, tlött efter all information idag.


POK Susannne  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards