♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Suss - 10 februari 2011 13:59

Lennart Magnusson, vila i frid  


Idag har vi varit på begravning för David´s farfar.

Det var jätte fina psalmer och prästen pratade fint om honom.

Jag hade ju inte träffat Lennart jätte mycket men ändå tillräckligt för att gråta en skvätt. Tycker inte om att gå på begravning, det är så sorgsigt.

Men som jag har förstått om Lennart så har han upplevt mycket häftigt som Cirkus artist. Livet har sin gång. Hoppas han får det fint på andra sidan.

  



Skall jobba sen.. Känner inte alls för det.

Känner mig nere och deppig..

Ledsen.

Känns nästan värre nu när man varit i en kyrka å lyssnat på sorgsen musik.

Vill bara att allting skall vara över med missfallet nu.

Även fast att jag varit väldigt öppen och pratat mycket om det så mår jag skit.

Och den jag borde prata mest med tar det bara stopp.

Känns som att allting jag säger blir fel...   


Tystnaden är nog värre.

Blir en konstig stämning och man beter sig dumt.

Men detta har verkligen knäckt mig.

Man ler på utsidan men inombords gråter man hela tiden.


Nä nu skall jag gö annat.

Försöka tänka på annat..

POK Susannne  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards