♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Suss - 15 februari 2011 21:02

Va hos gyn idag!



 

Inge mer återbesök och ingen skrapning! Jippie!

Jag är mer eller mindre kör klar. Tihih


Fick en jätte gullig läkare idag.

Skönt de efter senaste besöket som var mindre kul.

 Det var en läkar studen med som "högg in" så fort jag hoppat upp.

HJÄLP!

Hon började gräva runt och jag tjöt ifrån mig lite "aj oj de känns inte så bra".

Läkaren hoppade in för att visa hur hon skulle göra,

till slut tog hon äntligen över!

Jag var inte alls beredd på att läkar studenten skulle greja.

Konstigt hur man blir helt stum när sånt händer.

Fick inte fram nånting, jag ville ju inte ha henne där nere.

Jaja, i alla fall så sa hon att allting såg bra ut!   

Man skall gö ett graviditets test om ca 4v, sen ska/kan man väl vänta på första mensen så att allting har åkt ut ordentligt o så innan man försöker igen.

Gu vilken lättnad.


Nu glömde jag bort vad jag skulle skriva mer..... hum


JO! Läkaren var hög gravid.

Hon skulle ha bebis om en månad. Sött! hih


När mamma och jag kom hem mötte vi upp mormor som körde din

"Rolls Roy" bort till syrran för att fika och se hur hon har det hemma.

Hon har nämligen inte hälsat på henne sen hon flyttade in. hihi

Sen kom fastighets skötarna på besök mitt i fikat.

När dom var på G därifrån kom andra syrran med sin kompis.

Riktigt trevligt!


När vi hade fikat klart hade jag tid hos Ellie för att göra naglar.

Katarina på jobbet var där åh fixade sina skadade naglar,

så hon sällskapade oss när Ellie fixade mina!

Denna gången blev det bruna!

Jag köpte ju ett brunt glitter i förra månaden som vi skulle testa.

Blev gö tjusigt!

Kommer bild, snart...


Kilade hem runt sex tiden..

David var vrålhungrig så vi stack iväg å köpte kebab tallrik.

Efter vi smält maten satte jag igång med att skära frukt till choklad fontänen

som jag lånat utav en vän...

Skulle ju gö lite myspys för oss här idag, som alla hjärtans dag grej.

Men de blev inte så som jag tänkt mig.

Hade köpt för lite choklad så flödet blev inte bra. Attans.

Så typiskt när man skall göra sig till!

Dessutom smakade inte frukterna nånting heller. Morr....

 



Nu skall jag slita mig från datorn lite åh mysa med älskling.

Tänkte försöka tigga till mig lite massage, har svin ont i axlarna!


Pok Susannne  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards