♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Suss - 19 februari 2011 22:45

Flyttgõbbar


 


Idag var vi uppe ganska så tidigt för att åka och hjälpa David´s kusin att flytta.

Det blev ett himla runt flyttande, från henne lägenhet till hennes mamma´s hus,till lägenheten igen och även en del som skulle till pojkvännen som hon flyttar ihop med.

Plus att vi kastade en del på tippen.

Kul att få umgås lite och när vi väl flyttar,vet vi ju vilka vi skall ringa   


Det tog mer eller mindre hela dagen, vi åt pizza efteråt och hälsade på hos David´s päron en sväng när vi ändå var i faggorna.


Mer finns det väl inte att berätta om dagen.

Har kollat Melodifestivalen och slappat på soffan.

Åt lite lösgodis, men ysch. Fick ont i magen...

Hade hellre sprungit på gymmet en stund än ätit godis kände jag.

  



I veckan har det blivit lite shopping och jobb.

Katarina piercade sig

Här -->  


Jag bytte örhänge på min tragus piercing, från ring till plupp.

Äntligen.

Blev också sugen på att pierca mig igen.


Nåt i denna stilen skulle jag vilja göra

 

Skin diver,på armen... Snyggt!   


Shoppade mig två par tröjor,

en chock rosa på BikBok och en kofta från Lindex.

Ville ha en likadan kofta som Teresa, men jag köpte visst fel.

Denna var iofs också fin, men hade velat haft luva, som hennes...

 



Både Katarina och jag kikade på en väska som kommit in på Gina.

Vi sa "neej, vi har redan massa väskor" och struntade i den.

Idag var Katarina inne i stan, igen.

Vi kunde inte hålla oss så hon köpte varsin. Haha!

Shoppaholics   

 

Har velat ha en sån där "pungväska" jätte länge.

Som man kan ta över runt huvudet..

Svårt att hitta såna väskor!?

Denna var bra med för den var i lite tjockare "skinn".


Kommer på nya saker jag vill ha hela tiden.

Tex så hade en bekant på sig en chock rosa klocka häromdan.

 

En sån här!

Nu vill jag också äga en. Vill ha vill haa!!

...önskar mig    hihi



Nä nu tänker jag hoppa i säng.

David får hoppa efter vare sig han vill eller inte.

Mys taaaajm!


POK Susannne  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards