♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Suss - 21 februari 2011 21:59

Jag kunde inte låta bli!


Vaknade när David gick till jobbet imorse. Kunde inte somna om!

Låg och tänkte på den blåa tröjan från Stadium som jag inte köpte..

Och den rosa klockan!!  tihih


Gjorde mig ordning och drog in till stan.

Var där klockan tio när dom öppna.

Köpte mig både den blå tröjan & den rosa klockan!

Blev även en ny mascara..

 

Me like! 149:- på Stadium.

Vääldigt plastig, men wtf. Hih!

Älskar mina nya rosa klocka!!  



Igår blev det en städa bil dag.

Vi kom iväg runt 13.3o, körde in bilen i en biltvätt.

Sen tog vi en paus, käkade med David´s kompis på Bambo.

Tyvärr var inte maten så himla gó.

Vi tog en meny som hette 2 små rätter,

friterade räkor & strimlad biff med bambuskott.

Räkorna var som tuggummi och den strimlade biffen smakade vitpeppar?

Synd. Nästa gång tar jag den mongoliska buffén.

Sen drog vi vidare, dammsög och torkade ur bilen med gott medel!

Nu luktar de dunder gott. Hih

På kvällen drog vi till syrran och gjorde ett litet hål i väggen.

Hon hade köpt en ny klocka som behövde ett litet fäste.

 

Såhär tjusigt blev det!

Hon hade också fått sin nya soffa. Blev ju gö bra.

Tog tyvärr ingen bild på den....

Resten av kvällen spenderade vi i Landeruparna´s soffa.

Hann träffa barnen en liten stund innan dom skulle nana sig.

Sötnosar  

 

En bild på Evelina från förra veckan när hon var sjuk.

Clownsjukan kanske   tihih



Imorgon måste jag ta tag i vårat hem.

Blir inget besök i stan! Heheh

Ser ut som beirutt.

Kanske fotar lite så ni kan se hur vi har det.


Just de! Bild på mina senaste naglar kommer här! :

 

Ganska käzz bild... Tyvärr


Måste visa ett par as söta skor som jag såg när Katarina och jag var i stan!

 

Önska jag hade sån stil!

Tänkte direkt på min gamla bästis när jag såg dom.

Och när jag visa henne dom, tyckte hon absolut att dom skulle få en plats

på hennes skohylla!

Hon har sååå mycket skor. Skulle vilja se alla.

När jag var liten ääääälskade jag skor!

Det gör jag iofs nu med. Hih


Blir lite bland inlägg idag.

De e sån jag känner mig idag. Hahah!

Har jag visat våran tvättpåse?

 

Kommer från Bolagret.

Den e gryym. + att den e snygg  

Kostar typ 300:- har jag för mig.


Nä nu blir det mys med älsklingen.

Kolla lite BB, det började ju igår. Heheh


POK Susannne  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards