♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Suss - 24 februari 2011 09:13

HAHA   


Nadja och jag umgåsades lite igår.

Tog en promenad ner till Centrum för att inhandla lite alkohol bland annat

som hon skulle ha till kvällen när dom skulle på Realease party.

Killarna på systemet var väldigt tjötiga. Ovanligt trevliga...

Kan ha vart att vi var nästan dom enda i butiken. Heheh

Vi tog en "fika" på mcd, en chocklad milk shake. Hahah

Vi hann inte med mer..

Vid bussen kom lilla syster, som vatt i skolan.

Jag hängde med henne hem, mamma kom..

Vi åt mat och sen var det dags att dra sig till jobbet..

Jobbade med moster   


Kvällen spenderades med älskling.

..och datorn en stund. Hihih



Idag, älsk hade glömt sin jobb telefon..

Strax efter att han hade gått så ringde den, så jag vaknade igen.

Ringde honom på den privata och sa att han glömt den.

Strax där på var han hemma igen för att hämta den.

*pusspuss* "älskar dig*"   

Schäääärlek.

Vet inte hur jag skulle klara mig utan min älskling.

Bästa ever!!

  


Har gjort mig ordning.

Mamma, sis och jag skall ner till När sjukhuset.

Syrran skall röntka sin fot...

Sen skall vi till Biltema för att byta syrrans klocka hon köpte på Biltema.

Uret funkar inte som det skall, stannar vid 12 hela tiden. Hmmm.

Sen skall vi även lämna tillbaka väskorna som Katarina köpte till oss i helgen.

Ingen av oss kände sig riktigt nöjd med den nu när vi testat hemma.

Typiskt, nu när vi hittat en "pung" väska...

Någon som vet vart man kan köpa "pung" väskor? Hihi

Efter det blir det "Kyrkan"... Ikea  

Skall köpa en sån där "byrå" som man har under hand fatet!

Hoppas verkligen att det passar...

Kanske borde mäta en gång till för säkerhets skull..


I eftermiddag blir det jobb. Like always.

POK Susannne  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards