♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Suss - 6 mars 2011 18:41

Hallooo



Gu va härligt väder att vakna upp till i hela två dagar!! Me like!

Idag vaknade jag inte utav att solen lös in,

David slog på tvn klockan sju(?) för att kolla på Wasa loppet.

"Det är tradition" sa han. Ehum

Som tur var kunde jag sova vidare i alla fall till klockan va det åtta eller nio?

Hann just äta upp min macka så ringer Nadja och talar om att båten kommit in.

Dom vill bli hämtade.

Körde fel X antal gånger! Fattar inte huuur.

Och det dumma är att jag har ju hämtat dom där en gång tidigare. Gaah

Körde alla heeem. När jag kom hem slappa vi lite grann innan jag gjorde mig ordning.

Vi åkte till Ikea (körkan) en sväng för att köpa en ->   

Blev även en ny glasburk till mjölet som vi lyckats gö sönder..  


Det var sjuuuukt mycket folk på Ikea! Puuh

När vi kom hem bytte jag om till promenad kläder.

Tog oss en promenad i det underbara vädret.

David skulle prompt gå i skogen!

Så vi tog is-gatan runt sjön.

Jag jämrade till och från att "jag kommer trilla" innan vi är hemma igen.

Halv vägs runt vem trillar inte då?

David!

Stackarn. Han slant när han skulle gå på sidan för att inte halka på isen.

Tyckte så synd om honom.

Lär få ett feting blåmärke på sidan/skinkan.

Kollade uppe vid sjöarna, tog lite "fina" foton.

Men dom ligger i mobilen.


Klockan är reeedan sju! Shit! Vart tog denna dagen/helgen vägen?

David ligger nu och halv söver på soffan.

Vi inväntar Big Brother.

Vad ska man göra tills dess?


Imorgon händer det inte mycket mer än jobb I think.

Kanske går till gymmet på morgonen med.

David har ingen motivation och känner sig trött.

Känns inte som att det kommer bli någon kvälls träning framöver.. Suck


Jag tänker i alla fall inte va tjock!

Förresten så mätte och vägde jag mig, igår.

Jämförde med mina gamla uppskriva mått.

Det konstiga är att jag är enligt dom smalare nu.

Men David köpte ju en våg som kan mäta vatten, fett och muskler för ett tag sen.

Tror nog att musklerna omvandlats till fett. Ysch!


Ja ja.. Nu skall jag hoppa lite på älskliing.

Man kan ju inte sova klockan sju!!


POK Susannne   

Av Suss - 6 mars 2011 00:07

Blev lite Melodifestivalen, yaaay Sara Varga kom vidare!

Tycker den låten är så fin.

Fast den passar nog inte så bra på Eurovision...

Och kvälls/middagen blev en burk gulach soppa och pannkakor. Hahah


Resten av kvällen har vi spelat Wii !

Först körde jag en stund ensam   Super Mario.


Nu ikväll har vi varit å bowlat. Heheh


Körde även lite tennis och golf.

Känner mig helt slut.

Nu blir det bed tajm!

För imorgon skall jag leka färdtjänst åt fyllosarna som varit på Rock båten  

och sen skall älskling & jag till Ikea för att införskaffa bland annat nya stekpannor.


Vi får se om jag överlever nattens gas attacker. HAHAHA




POK Susannne  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards