♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Suss - 10 mars 2011 13:51

Snö slask?  

What the hell!!



Senaste tiden har jag vaknat automatiskt runt klockan 9!?

Hörde hur bilarna utanför körde i snö slasket. Ysch..

Låg i sängen runt 1½ timme å väntade på att Nadja skulle vakna.

Vi kom till slut iväg till gymmet, tränade lite och solade.

Vi har bestämt oss för att nu skall vi köra på gärnet!

Vi SKA! GAAAAAAAAAAH!! PEP PEP PEP!!

  



Igår var Katarina och jag iväg till Rusta å lämnade tillbaka

det jag köpte dagen innan. Ångrade mig....

Vi checkade lite affärer i Allum mä.

Kom hem med 3 par string från Gina tricot, ett par "stövlar" med kilklack som jag velat ha ett tag nu och ett par fin skor med paljetter. Så söta!

Vet inte när jag skall använda dom, men det kommer väl tillfälle nån gång. Hehe

Skall fixa bild när jag hinner. Sen eller imorgon när jag är ledig!


Nu måste jag faktiskt hoppa in i duschen, skall gö mig ordning och gå till mormor som bjuder på mat. Idag igen! Mums.


POK Susannne  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards