♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Suss - 23 mars 2011 10:46

Jag har alldeles glömt bort att blogga dom senaste dagarna!


Har inte gjort så himla mycket. Helgen blev ganska lugn.

Skulle gått på fest, men jag surade och somnade istället  


I måndags tränade jag 2 ggr på samma dag.

Först på morgonen körde Nadja & jag styrka.

På kvällen körde älskling & jag kondition..

Helt slut! Puh


Igår hade jag tvätt dag.

Började rensa min garderob.

Jag som trodde jag behövde mer galgar,

men det är snarare tvärt om. Heheh

Har lagt ut lite grejor på annonsera.se

Man kanske kan få en liten peng istället för att slänga det.

Vissa saker e inte ens använda lixom..

..eller väldigt lite använda.

   


Förresten så gjorde jag nya naglar i förra veckan.

Som av någon anledning släppte redan under kvällen. Hum

I måndags morse lagade jag dom.

Har tyvärr inte lagt in någon bild i datorn än.. Kommer!

Super härlig sommar färg!!


Här kom bilden!!

Tog en röd vägg hemma hos syster som bakgrund för att det skulle bli

en rättvis färg på naglarna. Tjusigt va!  



Nadja och jag snackade om att köpa Onepiece ihop.

Man får frakten gratis om man beställer 2st.

Nu är jag istället för denna


Sugen på den här  ROSAAA!

Den fanns inte tidigare när jag har kollat.

Ge miig! Hihh


Känns lite som en onödig sak.

Vill kanske hellre spara pengar.

Har nämligen ett mål att få ihop 40-60 tusen  

Lär ta ett tag men det ska gå!



Måste visa en sak.

Det var en dag i förra veckan så hade David lämnat snus "fimpar" på nattduksbordet.... Så jag la upp denna på FB.. Haha

Kan va så att jag bloggat om det redan?`


Sen när han såg det så på kvällen gjorde han detta!

Hahah. Så sööt.

Detta var iofs "färska" snusar. Inte lika äckligt.



Nä nu ska jag ta o hitta på nåt.

Det står typ mellan att börja måla en vägg eller städa förrådet.

Tror det lutar åt förrådet... Hum..


POK Susannne     

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards