♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Suss - 28 mars 2011 12:06

Hahah. Susanne har varit ute med stora plånboken, igen!

Skulle ut på stan i fredags för att kolla efter student klänning till lilla syster.

Vem kom hem med mest påsar ? Susanne!


Köpte adidas skor Mina nya älsklingar! Hihi

Det "bästa" är att jag snuvade dom mitt framför näsan på en annan.

Hon satt o kollade efter en mindre storlek o så tog jag den!

Fast det visste jag ju inte först...

Kände mig as dum när jag insåg att det var den storleken hon ville ha och att

det var den sista! Som tur var var hon äldre och både hon och hennes man

sa att jag tog ju den först så de va klart att jag skulle ha dom!

Hoppas hon fick tag i ett par sen i en annan butik.


Sen blev det ett par ljusa jeans & en kavaj från H&M  

Hahaha på bilden har jag på mig David´s nya "skidor". hihih

Tyckte det såg så rolig ut. Fast på bild ser dom inte lika stora ut som irl.



Blev en lila "tjock" tröja från BikBok med som jag inte tagit kort på än.

Och ett paket strumpor på H&M..


Syrran köpte ett par as fina adidas skor. Ångrade att jag inte köpte dom med.

Dom var lite speciella med brun/grå färg.

När hon och den andra syrran va ute dagen efter kollade hon efter såna till mig,

men dom hade inte hittat några. Typiskt. Dom va så billiga me. Attans.

Hon shoppade en "tjock" tröja för mig på Stadium iaf, som jag "glömt" köpa.

Såg en tjej i lördags som handlade hos mig, hon hade sån på sig så jag kände

bara att jag måste ha en!! Hahah


Shoppaholic? Jaaaaaa...

Åh jag som skulle/ska spara pengar.

Annars blir de aldrig nåt av me det jag vill!  



Helgen gick undan. Ändrade rutiner åh vips så gick klockan as fort och jag fick

massor gjort! Kommer fortsätta så kommande helger.

Hade värsta energin igår, men idag är jag super trött!

Sovit till klockan elva! Nu måste jag göra mig redo för jobbet.

Drömde nu under morgonen att jag kom försent så det är väl bäst att jag

sätter på ett kål!


Vi var hos svärpäronen igår efter jobbet och blev bjudna på våfflor. Mums!!

2 underbara människor. Kan nog knappast få några bättre svärföräldrar  


Nä nu får jag sätta igång!


POK Susannne 




P.s Det var någon som frågade ang mina converse skor,

köpte dom på Laredoute. Men jag hade rabatt lappar, det är därför jag skrev

att jag fick 2 par för priset av ett!   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards