♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Suss - 29 mars 2011 11:49

Idag är jag ledig, äntligen känns det som.

Ändå har jag bara jobbat lör-mån.

Känns som jag har någon liten basill i mig, sjukt trött.

Har haft ont i tandköttet, trött som sagt och nu har jag fått herpes blåsor i

både näsan och en på läppen !


Igår kväll var älskling och jag iväg till gymmet på kvällen.

Jag hade ingen energi alls. Fattar inte.

Huvudet ville träna men kroppen stretade emot.

Fick iaf kört lite grann.

Det är väl det att jag har någon dum bacill i kroppen.

Fler stycken som e dåliga nu... Hm


Idag skulle jag umgåtts med min syster men vi får ta det en annan dag.

Har funderat senaste 2 timmarna på vad jag ska göra.

Nu har jag fått uppdrag av mormor & Nadja att handla.

Man får ställa upp när folk e sjuka.


Tänkte satt igång med att måla väggen, som inte blivit av.

Hinner kanske med det också? Heheh

Dagen e lång.


POK Susannne  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards