♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Suss - 30 mars 2011 15:30

Jag har äntligen fått tummen ur

och målat om min vägg i vardagsrummet!




Det tog bara sisådär 3 år.

Jag har varit missnöjd med den blå/grå/lila väggen ända sen pappa målade den.

Blev helt fel, skulle blivit mer åt grå hållet.

Nu är den borta! Finally  


 


Just när jag tejpat runt alla kanter och skulle börja så

tittade jag på färg burkarna jag fått utav syrran.

Såg då att det stod "trä" färg på.

När David kom hem åkte vi till Bauhaus och köpte ny färg.

Tog ett par timmar, 3 målningar senare la jag ner det..

Imorse när jag kom upp såg jag att det var lite dåligt runt kanterna.

Fixade till det med den sista färgen som fanns kvar.

Nu ser det helt okej ut,

Ser väl kanske inte ut som ett proffs målat,

men det har jag inte påstått att jag är heller. Haha!


Idag har jag umgåtts med Nadja & hennes dotter.

Vi tog en promenad till Centrum.

Kolla runt, fika och handlade lite..

Vi tog bussen upp. Fyfan säger jag bara!

Ska aldrig ta buss när jag har barnvagn!

Först fick vi vänta på nästa buss,

sen när den nya kom så fick man typ slåss för att komma på! Gaah

Att man bor i "djungeln" gör ju inte saken bättre.


Nu börjar jag jobba en en stund.

Hade gärna varit ledig idag med..

Kände mig dålig imorse när jag vakna.

Och igår ploppa ett munsår upp, så det är la nån förkylnings skit..


Ja det var väl allt för denna gång   



POK Susannne   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards