♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg under mars 2011

Av Suss - 5 mars 2011 12:29

Fyndade 3 mössor från Carlings för priset av 90 kronor.

Förut kostade en mössa 99 kronor.

Känner mig jäkligt nöjd   



 

Köpte även ett par Miss sixty jeans, gråa.

Får ta kort på dom sen.

Alltid kul när det är Rea !


Nu ska jag och älskling ut,

sen skall vi bjuda på fika för svär päronen kommer!   


POK Susannne  

Av Suss - 3 mars 2011 11:27

 

Idag är det tvätt / städ dag!


Hade bokat mig en tvätt tid härom dagen när jag var ledig,kvälls tid.

Men då var det mer lockande att mysa hemma hos Landeruparna.

Så det blev klockan 08.00 idag istället.

Imorse när ögonen inte ville öppna sig ångrade jag mig, men nu är jag i fullfart.

Ska dansa runt lite med dammsugan när jag hämtat upp den sista tvätten.

Mitt i tvättandet tog självklart sköljmedlet slut. Humz.

Fick rusa ner till jobbet å införskaffa mig lite mer.

Hade 6-8 maskiner idag. Några var iofs handtvätt.

Sånt som jag inte vågar tvätta på hårdare eller som bara behövdes fräschas upp.


Kör Så mycket bättre albumet på högsta volym.

En del låtar e riktigt bra!

Funkar som städ musik eftersom man känner igen dom flesta låtarna

och kan "gapa" med. Hahah.

Man är ju ingen sång fågel direkt. Hoppas ingen granne blir rädd. Haha!


Här kommer en liten bild på naglarna jag gjorde häromdagen.

Inte bästa kvalitén men..

 

Bling bling!

En kund kommenterade dom igår,

tror nog inte han sett tidigare att jag haft långa naglar.

Först tvekade jag lite till att jag gillade dom,

men nu har jag vant mig.

Me like bling!


Vi fuskade med gymmet igår. Ångest.

Blir aldrig av med mina sladdriga lår.

Gick iofs en lång promenad med mamma´s hund på dagen.

Men det känns inte riktigt samma...


Har spanat på dom där OnePiece nu i flera dagar.

Grejen e att jag undrar om jag verkligen vill ha en,

eller vill jag bara ha den för att ha en?!

Katarina och jag ska i alla fall till den butiken i stan, imorgon..

Får se om det blir nåt köp eller inte.

Hoppas jag känner mig snål. Haha

 

Denna gillar jag!



Måste kommentera Big Brother.

Den där Rodney, usch vad jag Ogillar honom.

Sån översittar typ som tror han är nåt.

Vilken jävla hästballe han har, rent ut sagt!   

Blir äcklad av att han och Sanna pökar.

Hur kan hon?!

Blundar varenda gång dom visar nåt med honom.

BLÄÄ!


Trist att folk flippar ur och drar.

Det kommer väl sluta med att dom gör fler och fler såna grejer med att

det skall komma in nya deltagare under programmets gång.. Trist.

Meningen är ju att dom skall ha varit inlåsta Där i huset 100 dagar?!

Ye ye.

Konstigt att man blir så lätt beroende av att följa såna här reality program.



POK Susannne  

Av Suss - 2 mars 2011 10:43


Sara Varga - Spring för livet


Du säger att du har förändrats
Att du aldrig menade att slå
Du säger att allt har förändrats
Om jag ville, så skulle jag förstå
Man skadar inte den man älskar
Vilket du faktiskt säger att du gör

Jag lever med mina minnen
Och sår som ingen kan se
Jag lever med mina minnen
Försöka glömma är ingen idé
Man skadar inte om man älskar
Vilket du faktiskt säger att du gör

Spring för livet om det är dig kärt
Att slå tillbaka, det är det inte värt
Du kan inte förändra, du kommer aldrig förstå
Det enda du kan göra är att gå
Det enda du kan göra är att gå

Du skadade hela mitt väsen
Du sa att jag alltid gjorde fel
Du klagade på hela mitt väsen
Tills jag inte längre var hel
Man skadar inte om man älskar
Vilket du faktiskt säger att du gör

Spring för livet om det är dig kärt
Att slå tillbaka, det är det inte värt
Du kan inte förändra, du kommer aldrig förstå
Det enda du kan göra är att gå
Det enda du kan göra är att gå

Och jag älskar livet
Det får du inte ta ifrån mig
För om nu hat är motivet
Så finns där inget hat hos mig

Spring för livet om det är dig kärt
Att slå tillbaka, det är det aldrig värt
Du kan inte förändra, du kommer aldrig förstå
Det enda du kan göra är att gå
Det enda du kan göra är att gå
Det enda du kan göra är att gå



Me like!




Har inte gjort så mycket senaste dagarna.

Jobbade lör-mån.

Igår var jag ledig och då umgåsades jag med Nadja.

Först träna och solade vi på morgonen.

Sen gjorde jag naglar hos Ellinor. Blev vitglittriga! Sparkling minst sagt!

Sen hämtade vi hennes moster & dotter, åkte till Ikea.

Dagen bara rusade iväg.

Kom hem vid sex tiden. Lagade lite mat sen kom älskliing.

Hamnade i soffan hos Landeruparna..

Kom hem vid elva och då var det bed tajm  


Idag, börjar jag sent. Direkt när ögonen öppnades började

"rastlös-monstrena" fundera på vad som skall hittas på idag!

Hum.

E lite sugen på att åka in till stan för att kolla i OnePiece butiken.

Men risken finns att jag kommer därifrån 1000-1500 kr fattigare isf.

Håller mig nog därifrån. Heheh

Kanske hämtar mammas hund och tar en promenad.

Känner mig lönn-fet och äcklig. Borde röra på dö-fläsket.


Har i alla fall tränat mån och tis, blir ikväll också.

Bara inte David strejkar. Hehe

Jag måste fan gö nåt åt mina dallriga lår. Uff

Fattar inte hur dom kom dit?


Nä om man skulle ta tag i att gö nåt då.

POK Susannne  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards