♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Suss - 12 april 2011 21:35

Hallooo! Jag överlevde en natt utan min älskling.

Trots att det kändes väldigt jobbigt.

Sov hemma hos syster, hennes säng var jätte skön och jag fick lov att

låna hennes duntäcke så jag skulle känna mig som hemma. Hihih!


Dagen efter hämtade jag mitt  



Annars har det inte hänt så mycket.. Har glömt av att blogga...

Var på stan förut idag med syster, kollade student klänningar igen.

Hitta en som hon förmodligen kommer att köpa! Wiie

Köpte Harry Potter filmen, den senaste till syster. Hon samlar på dom.

Den var ganska spännande faktiskt.. Båda två ryckte till i en scen. Hehe

Tänk då om man sett den på bio. Fifan. Hih


Imorse var jag hos Ellie, fixade naglarna!

Hade sett en tjej igår som hade blå manikyr och sen "glitter regn" över.

Vi försökte gö så fast med svart manikyr och rosa "glitter regn".

Blev inge bra... Eller inte som vi tänkte oss iaf..

Det rosa blev mer grönt än rosa... Hmz


  Resultatet. Känns tyvärr som jag kommer tröttna snabbt på dessa.. Dom orange gillade jag hela tiden.. Hm. Får se hur länge dom får stanna kvar på mina fingrar..



Imorgon sätter vi igång med träning igen.

Nadja & jag kom av oss när hennes dotter blev sjuk o sedan jag själv..

Nu måste vi sätta fart om de ska bli nån beach 2011!

Vi ligger lite efter... Ganska mycke.


Jag vill och behöver ha mat tips.

Känns som träning är förgäves om man inte äter rätt.

Funderat på att snacka med en dietist om det finns på mitt gym.

Eller är det bort kastade pengar?

Man kanske kan läsa sig till vad man skall äta?


I slutet av denna månaden åker vi till Paris.

Skall bli spännande! ...och lite läskigt 


Nä, nu skall jag pussa (hoppa) lite på min älskling. Hih!


POK Susannne  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards