♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Suss - 27 maj 2011 08:55

Im back !


Det blir lite uppehåll då och då.

Känner inte att det är så himla skoj att blogga, längre..

Förut var det skönt att skriva av sig, men nu känns det rätt meningslöst.

Vill lära mig att redigera bilder o sånt så kan man ju "nicha" sig på det och typ

shopping som jag é helt grym på. Hahah 


Kom just på att jag glömde ladda upp några få foton som jag tänkte lägga upp.


Har shoppat galet mycket senaste. 

För mycket! 

Tänkt att jag ska fota grejerna, men lusten infinner sig aldrig. Hum


Ska iväg in till stan nu om en stund, får nog åka snart eftersom jag är osäker

på vägen och att jag ska få någon parkering!?

Jag får panik av bara tanken att ta kollektivtrafik!

För det första så är det alla "äckliga" människor, byten och sen tar det ju sån tid!

Sa igår att det blir ju säkert billigare att ta kollektivtrafik men nä,

jag har blivit för bekväm. Lägger hellre lite mer pengar på bekvämlighet.

I alla fall till saken, jag skall göra naglar Igen.

Hos en ny tjej, som gör grymt fräcka saker! Måste bara prova!

Tänkte ångrat mig igår, men då kunde jag inte med att avboka med så kort varsel.

Efter jag tog av dom senast så har mina fingrar/naglar blivit katastrof.

Naglarna börjar bli tjockare igen, dom skivar sig hela tiden och huden runt

om är helt torr och åker av hela tiden. Det är ju iofs mitt fel, borde smörja mer!


Gu, é lite nervös! Ny människa, har iofs träffat henne tidigare på mitt första

nagel ställe. Men det var ju dock ett par år sedan!

Jag vet inte riktigt vägen, jo mer eller mindre. Google map´ade vägen!

Det är förresten helt grymt! Sen är det att köra inne i stan, på nya vägar..

Och parkering! Håll tummarna för mig. Hahah

Vet inte varför egentligen som jag oroar mig, vad ska hända!? Hah


Här i Göteborg regnar det. 

Jag som hade hoppats på lite sol nu när jag är ledig i helgen. Typiskt.

Kanske borde byta jobb helg?


Nä nu får jag nog börja packa ihop mig. Ska ladda upp bilderna jag sa bara..

POK Susannne




Här kommer bilderna!


 


David fick för sig en dag att baka egna donuts!

Blev himla goda, men höll sig bara 1 dag.

Borde nog fryst in dom! Alltid lär man sig nåt.


 

Jag har köpt "Smurf" dvd filmer. Nostalgi!!

Jag blir som ett litet barn igen. Hahah

Nu vill jag bara ha tag i "Luftens hjältar" & "Bumbibjörnarna" också!


 

Förresten så går träningen ganska bra!

Kör på.. Får se om de blir nå resultat.

E lite slarvig vad det gället maten.. Hmm..


Tjing! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards