♥ En shoppaholics bekännelse ♥

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Suss - 6 juli 2011 09:50



Nadja och jag började hård träna i förra veckan.

Hela förra veckan gick vi upp kvart i sex för att promenera till gymmet,

köra ett stenhårt pass och promenera hem!

Mån-ons, tors paus, fre träna! Helgen jobbade jag..

Skött mig riktigt bra, tycker ja. Me mat o allt..

Nu denna veckan har hon sin dotter så de blir lite annorlunda.

Träning mån-tis. Sen kör jag nog med älsklingen på kvällen resten

utav veckan på gymmet. Tjohoo!

Hoppas verkligen på ett resultat!

Jag är så himla otålig, vill att det ska synas nuu!!


Under senaste tiden har jag haft lite olika saker för mig.

Bla var vi på Liserberg ett gäng, spelade 5 kamp o drack öl.

Det har jag kanske skrivit redan?

   

David vann en simpson gubbe, som jag fick.

Han var med på varenda vätskekontroll  


 

Koffe var ledsen för att han inte vann... Stackarn. Hih

David & jag var lite halv runda om fötterna på vägen hem. Heheh


Vi hade himla kul den kvällen å det var kanon väder !!




  Det har blivit en hel del jordgubbar & vattenmelon.

Mumsit !!


Jag hade någon dag innan putsat alla fönster, så får jag en ny bajj

på fönstret ! Lite retligt! Morr


   

Förra veckan hade vi tur mä vädret.

Nadja, Koffe & jag åkte till havet ett par timmar.

Brände sönder min rygg. Aotch


 Nadja tog oss fram o tillbaka  



 Hur tänkte dom här??

Dörren till duschen på gymmet. Hahah Knasit.


Jag & moster var på studiebesök på Estrella!

Ganska häftigt att se hur det går till.

Fick med oss massa chips.

Som varken David eller jag rört. *stolt*


 Syster & jag var på shopping i fredags.

Fick med mig ett par easytone skor, finally !

 snyggt med strumpebyxor i. Heheh


 Igår var jag & gjorde naglar, hos en "ny tjej".

Hittils e jag super nöjd. Hoppas att dom håller.


Jag gjorde ju lila naglar den 23e, på salong.

Dom höll knappt över helgen   Vet inte vad som hände.

Men dom började smula sig och gå av på kanterna.

Tråkigt, fick betala dubbelt för naglar denna månaden.

Jajaja.. Håller dom inte nu så lägger jag f*n ner det.


      Detta vaknade jag va imorse, strax innan min kl ringde.

Dom klippte gräs med trimmer, jäkligt irriterande ljud att vakna av !


Som tur var skulle jag ändå upp för att tvätta !!

Snart klar.

Känner mig som en hemma fru.

Hade as mycke tvätt denna gången. Minns inte ens när jag tvättade sist.

Nu ska jag sätta igång att dammsuga o sånt kul också.

Hoppas inte grannarna klagar ! öööööH"!!

(glömde säga att jag fick ett brev från störnings jouren,

jag spelade musik en förmiddag och någon mupp ringhde på mig.

istället för att knacka på o be mig sänka!!)


Nä nu får jag sätta igång !!


POK Susannne

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards